Nejste přihlášen/a.
Hezký den,
pokud volám do firmy,na operátora či kamkoliv jinam,kde mě nejdříve osloví automat a já musím čekat,až přijdu na řadu,odkdy se začíná účtovat hovor? Od momentu,kdy jsem skutečně spojen s osobou nebo už od doby,kdy můj hovor přijme automat?
Některé věci jdou vyřídit jen v samoobsluze,bez člověka na drátě,takže asi hned při přijetí hovoru automatem...?
Uvažujme pouze situace mimo bezplatné linky.
Díky za odpověď.
Počítá se od momentu spojení. Na tom jsou například založeny některé praktiky "šmejdů", kteří Vám v TV položí jednoduchou otázku, nabídnou Vám za správnou odpověď velmi slušnou částku a pak Vás nechají třeba víc než 10 minut čekat na přepojení do studia (pokud Vás vůbec spojí, v jednom takovém pořadu běží dole na obrazovce informace "spojení do studia není garantováno"). Při tom 1 minuta takového čekání stojí obvykle 90 Kč. Výsledek je, že zaplatíte víc, než vyhrajete.
Účtuje se od sestavení spojení. Co se pak na lince povídá, je věcí volajícího-volaného.
Dodatek: proč se mi nezobrazila ta předchozí - skoro půl hodiny stará - odpověď?
Sice OT, ale přesto:
I mně se stává, že se mi nezobrazí odpověď. Zatím jsem vždy zjistil, že je to moje chyba a zapomněl jsem odpověď odeslat. Tedy napsal jsem ji, ale neodeslal a pak smazal. Předpokládám, že to bude i váš problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.