Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Potřebuji poradit

Od: zdepa odpovědí: 2 změna:

Chci se zeptat jak dlouho uchovává zaměstnavatel informace o pracovních pozicích zaměstnanců kteří z firmy odešli?

výtka
Upozornění od sys milancukrar 29. 01. 2019 11:56:12
Nadpis "Potřebuji poradit" není vhodný, když jste v poradně.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Ono se to liší - stejnopisy evidenčních listů 3 roky, mzdové listy, účetní záznamy o údajích potřebných pro účely důchodového pojištění - 30 let (u starobního důchodu 10 let) od roku, který následuje po roce, kterého se dokumenty týkají. Mám dojem že podle z. č. 582/1991 Sb., ale možná byla nějaká novela.

zdepa
hodnocení

Děkuji, ale potřeboval bych vědět jestli bývalý zaměstnavatel uchovává a následně sděluje informace o pracovnim zařazení ve firmě? Například jestli zaměstnanec pracoval na pozici skladníka nebo strojního mechanika.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]