Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak varovat před podvodníky - eshop

Od: jaja7* odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, naletěl jsem na e-shopu, zaplatil jsem předem a kromě výmluv jsem nic nedostal.Nejde mě ani tak o tu sumu, nebyla nijak velká, špíš o to, že dělají z člověka "vola", ale chtěl bych varovat ostatní, bohužel nejsem zběhlý v těch sociálních sítích, nejsem na facebooku ani na ničem jiném. Je možné nějak jednoduše rozhlásit, že jsou to podvodníci? Děkuji

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x

Stále si myslím, že když chci někoho před něčím varovat, tak také napíši konkrétně před čím a v tomto konkrétním případě také musí být uvedeno, o který e-shop se jedná. Jinak to nemá vůbec žádný smysl. A většina internetových obchodů, lidi neokrádá. Teda ne tímto způsobem. Že by vzali peníze a zboží neodeslali. Navíc je možné se bránit, teda pokud se nejedná zase o nějaký bazar, kde si lidé přeprodávají věci mezi sebou. To zde nedávno bylo. Tam je to samozřejmě choulostivější a opatrnost je na místě. Tam jsem nakoupila pouze dvakrát a dobře to dopadlo. Ale neplatila jsem předem. Domluvila jsem si dobírku.

 

elane
hodnocení

1x

Zkušenosti s valnou většinou podvodných firem je možné dohledat na internetu. Zadejte do vyhledavače jméno firmy, a přidejte slova: zkušenosti, stížnosti, názory, a to buď všechno najednou, nebo postupně. Např. ABCD zkušenosti, stížnosti.

Pokud nejste úplně první zákazník a pokud firma už někoho podvedla, tak to dohledáte. Podvedení zákazníci mají vztek a stejně jako vy si to nechtějí nechat pro sebe. Naschvál to zkuste. Uvidíte. A můžete svoji zkušenost připsat do seznamu podvedených zákazníků.

A/Nebo svojí negativní zkušenost můžete napsat zde v Poradně a až někdo po Vás bude firmu vyhledávat, tak ho to nasměruje sem a Vaší stížnost si přečte.

*jasne*

 

hodnocení

0x

To byste také musel napsat o který e-shop se jedná. Já třeba nakupuji úplně běžně na všelijakých e-shopech a nemohu vůbec tvrdit to samé co Vy. Ještě mne nikdy nenapálili. Tak jsem asi měla štěstí. A facebooku teda také nejsem, nebaví mne to.

 

bell*
hodnocení

0x

Ano, třeba můžete napsat recenzi, nebo stížnost na stránky d-testu.

 

damandys
hodnocení

0x

Z vlastní zkušenosti mohu doporučit následující. Najít na eshopu tel. číslo a vyzkoušet, jestli je linka dostupná. Při dovolání se zeptat, jestli si mohu zboží vyzvednout i osobně s úhradou při převzetí zboží (podvodník tuto možnost pochopitelně nenabídne). Projít si recenze, dát eshop do vyhledávače Google. Pokud je cena o 50% levnější než u konkurence, je to dost podezřelé. Pokud kupuji dražší věc u neznámého eshopu, který se mi "nezdá", nejdříve koupím nějakou drobnost a zjistím, jestli to dojde. Nelitoval bych poštovného, lepší ztratit stovku, než tisíce. Samozřejmě 100% jistota není nikdy, ale šance se zvýší, než hned koupit drahou věc a riskovat dodají - nedodají... Větší riziko může být u nových eshopů, ale nemusí to být pravidlem.

 

hodnocení

0x

Na internetu kupuji hodně, nábytek, lino, dárky, nemám čas jezdit po obchodech . Vždycky se ale podívám na Heurece, jaké jsou ceny daného zboží, potom se podívám, jestli má e-shop kamennou prodejnu / to je bez problémů/ a na hodnocení zákazníků. Neměla jsem nikdy problém, i v Hornbachu jsem kupovala dveře do bytu, poradili mi a po večerní objednávce a zaplacení kartou jsem třetí den ráno doma dveře měla. Jsem opatrná, peníze nevydělávám lehce . Asi by to chtělo uvést tady o který e-shop se jedná, případně si stěžovat u Obchodní inspekce. taky nesnáším, když si někdo myslí, že může beztrestně podvádět.

 

hodnocení

0x
avatar ringo

Taky jsem si myslel jak jsem opatrný. Byl jsem mistr světa v nakupování. Bohužel pokud vás někdo bude chtít podvést, nenaděláte skoro nic. Kupoval jsem na e-shopu ledničku. Cena přiměřená, hodnocení obchodu dobré, na telefonu slušná paní, která mi řekla kdy lednici doručí. No a pak jednoho dne velké bum a obchod nedostupný, zrušený. Nadělali škody za miliony a byli fuč. Sice to policie vyšetřovala, ale kde nic není...vše organizované z ciziny.

 

hodnocení

0x
avatar libor007

Po podvedení bych spíš valil na policii, popř kontaktoval čoiku. Jinak příspěvek nechápu. Chceš upozornit, ale firmu se nedozvíme?

 

joudic*
hodnocení

0x
Asi to moc nechapu a az moc jste se rozohnil nad necim normalnim (pokud to opravdu nejsou podvodnici a tech je teda jak safranu.. Neni jednoduche se dostat do vyhledavacu behem mesicu i let na nejake slusne pozice Jen proto, aby si vytahli 3kila z nejakeho hejla.. K cemu takova prace) .. Taky mam mensi eshop a pokud vyrobek neni skladem, ikdyz uveden skladem byl (vetsinou diky dodavatelum, kteri se s updatovanim xml dat moc neserou nebo se ten den prodal driv) tak se zeptam jestli jsou ochotni si pockat par dni, a kdyz ne, penize se poslou zpatky s dobropisem a vyreseno..
elane

Podvodných firem možná je jako šafránu, ale existují. Posílám odkaz na jeden z takových případů, který proběhl tiskem: idnes.cz/...

*sok*

 

lemka
hodnocení

0x

Dobry den take jsem naletěla podvodnému eshopu FLORYDAY ..to co mi přišlo se nedá ani přirovnat k hadru na podlahu a 1000kc je pryc..ani nereaguji na vráceni penez...dejte si pozor jsou to podvodnici

 

hodnocení

0x
avatar boba

Tady je od čojky seznam podvodných e-shopů:

coi.cz/...

Sama nakupuji léta téměř všechno na internetu, ale mám asi deset osvědčených eshopů, kde nic neriskuji. Teda doufám.

 

makk
hodnocení

0x

Tak na úvod by bývalo stačilo napsat sem o jaký e-shop se jedná. Pak mu můžete napsat recenzi třeba na Heuréku a pod.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma Floryday

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]