Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, lidi. Chtěla bych vám dát radu do života: NIKDY SI NEVOLTE ZA DOPRAVCE TUTO INSTITUCI. Zkušenost následující: Dopoledne napíšou, že dnes doručí zásilku. DNES. Jestli v 10:00 nebo v 18:00 NA TOM NEZÁLEŽÍ. Takže celý den čekáte jako blbec a před čtvrtou odpoledne vám napíšou SMS, že: SE ZÁSILKU NEPODAŘILO DORUČIT A TUDÍŽ JI MÁTE NA POŠTĚ. Kdysi jsem viděla jeden díl "pořadu" Týden podle Jaromíra Soukupa, Kde přesně tuhle situaci popisoval.
Hezký večer
Stalo se mi to pouze jednou a důvod byl, že doručovatelka balíček zapomněla. Prostě ho neměla. Jenomže já na něj čekala a viděla jsem ji, jak mi strká lístek do schránky, tak mi to bylo divné a ihned jsem vyšla ven a ona koukala jako puk. Tak jsem otevřela schránku a tam to bylo, že prý nebylo možné doručit. No jasně že jsem jí řekla, aby mi ho teda dala, když stojím před ní. No bylo to docela smutné, protože mi jí bylo nakonec líto, jak se kroutila. Přinesla druhý den a od té doby se nikdy nestalo, že by mi něco nedoručili. Dokonce mi ta paní i volá telefonem, že stojí před barákem, když nejsem evidentně doma. Chodí mi balíčků hodně, protože objednávám i v cizině, nejenom v našich obchodech a když to nemusím podepisovat, tak ona ví, že mám branku otevřenou a že mi ho může dát do altánu. Ale je to mezi námi a o dohodě. Také jsem si na ni mohla jít tenkrát stěžovat. Protože jsem také byla upozorněná emailem, že mi ho budou doručovat. Ale jí bych uškodila a sama nic nezískala. Možná jenom nějaké chvilkové zadostiučinění...
Není to o České poště, ale spíše o místním pošťákovi, případně na rozvozvém pošťákovi v případě větší zásilky. Zdá se jim (jako bohužel všem v této naší dnešní společnosti) že jsou špatně placení a tak si snaží práci zjednodušit. A vzhlededm k tomu, že jich moc není, dosti často jim to prochází. Ale pokud si stěžujete (ne na místní poště, ale na reklamačním oddělení ČP), většinou se to spraví. Vlastní zjušenost.
Objednal jsem si knihu a hned druhý den jsem obdržel zprávu,že je na cestě,doručuje Česká pošta.teprve za dva dny jsem otevřel schránku na dopisy dole v paneláku a objevil doručenku,kde mi pošta sděluje,že jsem nebyl zastižen takže si zásilku mám vyzvednout na poště.
Tuto situaci jsem zažil už třikrát.Na poště jsem s křikem vynadal pracovnici u okýnka.Všichni přítomní se ohlíželi,co se děje.Nakonec jsem se ale omluvil,protože paní s tím nemá nic společného.
Nechápu ale situaci,když jde doručovatelka mi přinést tu doručenku,že ji s sebou nedali hned tu knihu?Organizace je totiž v rukách Pražáků,kteří rozvoz zásilek organizují a tento způsob mají nařízený.
Tomu se říká ČeskáˇPošta.Ale každý rok si zvýší poplatek,aby ředitelé měli víc ve výplatě.
JABraka
Přes poštu po sérii špatných zkušeností posílám a nechávám si posílat jen to, na čem není co rozbít, nebo co oželím, když se to ztratí a co nepotřebuji rychle.
Jakmile mi na zásilce jen trochu záleží, nebo je to křehké, tak volím PPL, nebo DHL.
Kdo je Soukup?
btw: Jednou jsem dokonce zrušil obchod na Aukru, když prodejce trval na zaslání poštou.
Kdysi jsem viděl cca. 2 minuty pořadu pana Soukupa- vypnul jsem to hned, byl to hnus.
Českou poštu využívám maximálně. Dnešní dovoz "toptrans" k sestře byl na přeshubu, řidiči DPD jsou tupci, PPL není ochotno domluvit se na termínu... Pošta mi to buď doveze nebo si to vyzvednu na pobočce. Pokud je někdy možnost výběru, volím vždy a jen Českou poštu.
A jak je vidět, není to o názvu firmy, je to o lidech. Takže pokud v daném kraji-okrese-lokalitě máte dopravce debila, můžete pouze (někdy) změnit dopravce. Název firmy, pro kterou aktuálně jezdí, ten se může každým dnem změnit. Takže až ho vyrazí, potkáte ho při objednávce přes jinou firmu...
@mikihans - to je štěstíčko... já dnes zjistil, že prodejce posílá zásilku přes DPD - sms mi říká "doručíme v pondělí, bližší termín upřesníme". A ze zkušenosti vím, že mi ráno v 5-6 hodin přijde sms s textem "dnes vám v době 8-18 hod. budeme doručovat"
To abych si vzal dovolenou
je to hlavne o pobocce vasi posty ktera ma na starosti baliky
u nas to bylo kdysi podobne, napsal sem par stiznosti primo do Prahy , byl to tady resit vedouci mistni pobocky, s pristupem jaky mel sla hned stiznost i na nej a pak se to dalo do pohybu, vyhodili par lidi z pobocky a ted kdyz mam dostat balicek tak ho proste dostanu
pokud si zaplatim balik do ruky tak pro nej urcite nebudu chodit na postu, jedine ze bych chtel zmenu aby mi ho tam nechali, vim ze k nam jezdi posta dopoledne mezi 7-10h, a po tech stiznostech se stava i to ze nejdriv prijede balicek a az pak sms o tom ze budou dorucovat
pokud by hodili do schranky listek ze nebyl nikdo zastizen tak vi ze stiznost uz je na ceste, mame u baraku firmu ktera je otevrena od rana do vecera takze nejake nezastihnuti neni mozne
nenech si srat na hlavu, zavolej jim at kmitaji s tim balikem jinak ze leti stiznost do Prahy, to jestli stihaji nebo ne, tbe jako zakaznika zajimat nemusi, pokud nestihaji at zrusi sluzbu balik do ruky
To je u nás v baráku normálka, žije tu většina seniorů, jsou doma.Mně se to stalo kolikrát, ostatně všimněte si, že upozornění an nemožnost doručení bývá napsáno nikoliv ručně, ale vytištěné, takže si ho užu přináší sebou. Nic nenaděláte, my si stěžovali mnohokrát, občas vyměnili pošťačku.
Stalo se totéž minulý týde. /Ml.Boleslav Pošta III/. Na internet mi v pátek přišla zpráva, že zásilka byla odeslána. V pondělí jsem si zadal číslo zásilky a bylo tam uvedeno - adresát nezastižen /i když jsem byl celý den doma/. Ve schránce neby ani lístek o oznámení o uložení zásilky a to ani dodnes /pátek/. Zásilku mi vydali na poště na občanku a na můj dotaz ani neodpověděli.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.