Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, teď mám nějaké problémy s močákem už půl roku, kdy jsem měla 3 ATB a po žádných se to nějak moc nesrovnalo a obtíží byly nadále. Několikrát jsem navštívila urologii, gynekologii ale bylo to k ničemu, jelikož mi nikde nic nenašli a pomalu mě z ordinace "vyhazovali". Postupem času se sice trochu problémy s močákem urovnaly, ale pořád jsou. Navíc jsem zjistila, že mě hrozně bolí záda a postupem času jsem přišla na to, že mě záda bolí takovým způsobem, že opravdu se mi zdá, že mi to vždy rozbouří močák. Byla jsem opět u lékaře, dostala jsem rehabilitace a léčbu ultrazvukem, že prý ty záda mám "v hrozném stavu" . Ten lékař je zároveň i léčitel, zabývá se homeopatií, tak mi dal i nějaké na močák pro prevenci. Ne, že bych mu nevěřila, ale na otázku, zdali mi záda mohou až takto působit na močák, že se mi často chce, ale jsou to jen pocity a takové slabé pálení, zdali to opravdu může být od zad, mi nic konkrétního neřekl - že to tím může být. Chci se zeptat, zdali je to opravdu možné, že tohle mohou dělat když to tak řeknu "pitomá záda". půl roku je opravdu dlouho a už se chci toho zbavit, proto se obracím na vás, jestli jste se někdo nesetkal s něčím podobným. Děkuji
Náš MUDr z rehabilitace na přednášce tvrdil, že ne páteř do orgánu, ale orgán působí na příslušný úsek páteře. Říká se ale, že vše souvisí se vším, tak bych i věřila, že se ovlivňují navzájem. Páteř hodně reaguje na psychiku, na tu Vaši bezradnost. Každopádně všechno souvisí se vším. Nevím, kolik Vám je let, jak se stravujete, jestli netrpíte nějakým chronickým onemocněním / cukr?/, berete-li léky, zda máte dost pohybu, jestli nemáte nadváhu, co má Vaše páteř za sebou a zda ji nepřetěžujete ap. Ta strava je hodně důležitá. Začíná se od střeva, kde sídlí imunita. Po antibioticích není střevní mikroflora v pořádku, pomnoží se pak kvasinky a ty mohou způsobovat i to pálení v močových cestách. Pijete dost?