Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nepřiznaná reklamace - jak se bránit?

Od: arny® odpovědí: 7 změna:

Loni jsem manželce kupoval nový mobil, který po čase začal zlobit (samovolně se vypínal nebo se "zakousl" a pomohlo jedině vytažení baterie). Protože se toto stávalo třeba i 5x denně, tak jsem mobil poslal na reklamaci. Minulý týden mi došla od prodejce SMS, že mi mobil budou posílat zpět s tím, že se servis vyjádřil tak, že se závada neprojevila. Je mi tedy jasné, že s mobilem budou opět problémy a budu jej muset stejně zase reklamovat. Co když mi ale opět napíší, že se závada neprojevila a reklamace se takto nikdy nevyřídí? Jak to dále řešit? Děkuji všem za rady.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar arne1

S největší pravděpodobností vám přijde telefon vymazaný (tovární nastavení) - je to běžný postup servisů.

Pokud se závada neprojeví ve smazaném mobilu, je velice pravděpodobné že problému působí některá aplikace. Nově je tedy instalujte velmi opatrně, to nejdůležitější na začátek a úplně na konec nechte hry a podobné blbinky.

hodnocení

Než jsem telefon do servisu zasílal, tak jsem ho uvedl do továrního nastavení já sám a takto "čistě" přeinstalovaný mobil jsem zkusil používat. I tak se po chvíli sám restartoval a "vytuhl" na úvodní obrazovce. Pomohlo opět jen vyjmout baterii. Po opětovném zapnutí jsem mobil zkoušel dál používat a za chvíli se opět kousl. Nic nového jsem v tu dobu do mobilu neinstaloval, ani nestahoval. Zkrátka ten mobil zlobí, i když je nově přeinstalovaný a čistý.

 

hodnocení

2x

Pokud lze vytuhnutí raelativně snadno navodit, natočil bych to na video, abych měl důkaz.

 

hodnocení

0x
avatar ferax

Možná se poradit na ČOI. Nebo až po konzultaci na ČOI, oslovit soudního znalce.

 

hodnocení

0x

S reklamací mi párkrát poradili tady... dtest.cz/...

 

rudoslav*
hodnocení

0x

Pokud se jim při testování závada neprojeví a vy jim nedodáte žádný hmotný důkaz, tak s tím bohužel nic nenadělají. Počítejte s tím, že technik, který mobil testuje, tak na něj nemá více jak 20 minut času.

 

hodnocení

0x
avatar libor007

Toto jsem řešil taky. Závada se v servise samozřejmě neprojevila. Tak jsem přidesl do obchodu zaseknutý mobil. Viděl tak i reklamační pracovník, že je pro oživení nutné vyjmout baterii. Na reklamaci šel, ale už pak vrátili peníze. Pokud to posíláš poštou, je to samozřejmě svízelnější situace z hlediska dokazování.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]