Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,je mi 21let a chtěl bych si pujčit do 10tis korun,jsem student,nepracuji,čistý trestní rejstřík,bez exekucí,dluhů,Myslím si že peníze bych byl schopen splácet,třeba bych investoval,u banky se zhodnocením zdarma,nebo si někde přividělal.
Můžu si půjčit? Jakou banku byste doporučili?
Jakáj sou rizika?
Koukal jsem na kalkulačku equa bank kterou jsem viděl že si tu lidi vychvalují a 10k by bylo dejme tomu třeba na rok s měsíční splátkou zhruba 900kč což mi přijde dost fajn.
Poradte mi prosím,dekuji za každou odpověď,a hodně štěstí do nového roku.
Chápu vás že mi doporučujete brigádu ale já si těch 10k vydělám tak za "půl roku",jeszdím do školy 150km a přes týden jsem na intru timpadem tak roznos letáků a víkendy vypomáhám doma.
Uplně jsem nechtěl at se mi tu dvoří takovéto odpovědi ale chtěl bych otázku doplnit.
Co si myslíte o coolpujcky.cz/...
Dále mě zajímá že na equa bank mají -pujčka bez podmínek- ,to zní super pujčí si každý smrtelník,ale když rozkliknu časté dotazy a kolonku jaké "podmínky pro pro pujčku"tak je tam pochopitelně příjem,je to jenom reklamní tah dát si pujčka bez podmínek?
Děkuji za odpovědi.
Tak pujčka bez podmínek,není tak uplne bez podminek,člověk musí prokázat příjmy.
Našel jsem pujčky jako creditka,zaplo,atd,u kterých nemusím doložit příjmy ale mají splatnost do jednoho měsíce.
Půjčka je cesta do pekel.
Píšete, že studujete. Tedy Vám rodiče všechno platí.
O víkendu pomáháte doma. Co pomáháte? Nějaká firma, hospodářství? Nebylo by lepší pomáhat více a mít z toho větší kapesné?
Případně pomáhat jeden den a jeden den /nevím, jestli se dá sehnat přes agenturu jeden den/ brigádu v nějakém supermarketu /pokladna, doplňování, sklad/.