Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, před cca 2 měsící jsem odeslal do jednoho servisu nefunkční tablet poštou - nešel zapnout. Po asi 2 týdnech mi tablet poslali poštou zpět s tím, že je opravený, poslali to na dobírku tudíž jsem za to zaplatil peníze. Tablet byl úplně ve stejném stavu jako před tím. Zašel jsem do servisu osobně s tím, že tablet stále nejde zapnout a nechápal jsem, proč mi to posílají, oni mi tvrdili, že tablet při odeslání určitě fungoval a že se na to podívají, vystavili mi nový papír (nějaký jejich doklad s popisem závady atd, s razítkem společnosti ...) snažím se teď po měsící tam telefonicky dovolat, ale prodejce mobil nezvedá. Chci se zeptat, jak ttuo situaci řešit? Nejde mi ani o peníze, penez to zase tak moc nebylo, ale spíše o princip.
Obecně platí:
NOZ § 2590
(1) Zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba.
(2) Není-li doba plnění ujednána, provede zhotovitel dílo v době přiměřené jeho povaze. Má se za to, že je čas plnění ujednán ve prospěch zhotovitele.
Vyzvěte servis písemně (ideálně i s doručenkou) a s odvoláním na cit. ustanovení k dokončení opravy a sdělení termínu, kdy můžete opravenou věc vyzvednout a současně je upozorněte, že vzhledem k první platbě tuto novou opravu hradit nebudete, stejně jako nepřevezmete zásilku na dobírku - a počkejte na jejich reakci, podle které se bude řídit další postup.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.