Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kloubní výživa Alavis - je účinná?

Od: bylinka14 odpovědí: 19 změna:

Chtěla bych užívat kloubní výživu Alavis,poradte mi prosím,která je dobrá, vyrábí se jen pro koně,nebo i pro lidi,nebo mohu užívat i tu pro koně? Jsem úplný laik, děkuji za rady.

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

kloub
hodnocení

3x

Kamarád veterinář mě vrátil v důchodu zpět ke sportu tímto

horseandme.eu/...

Mám 72 kg a vypočítal mi dávku 1/2 tablety denně po dobu 3 měsíců, další 3 měsíce pauza a opět 3 měsíce 1/2 tablety denně.

Alavis se údajně nesmí kombinovat s léky na ředění krve.

doplněno 26.12.18 21:16:

Veterináři věřím. Tímto přípravkem léčí závodní koně a tvrdí, že by žádný výrobce si nedovolil použít v tabletách něco, co by koním uškodilo. S úsměvem dodává, že léky pro koně jsou více kontrolovány než léky pro lidi. Umře-li (nebo se mu přitíží) člověk, nic se neděje, zdechne-li (nebo se mu přitíží) závodní kůň, tak začíná být obrovský problém, ne jen finanční.

veronica
hodnocení

2x

Vyhledejte si MSM. To je ta látka, ale určená pro lidi. Ve fitness shopu se dá sehnat od 160 Kč/kg. Dávkování je na obalu. Doporučuje se kombinovat s askorbovou kyselinou, ale ne současně (s časovým odstupem).

sebod*
hodnocení

1x

ta pro koně je opravdu dobrá. Myšleno naprosto vážně. Domnívám se, že pro lidi ani snad není.

sebod*

Koukám, že ten můj příspěvek se dá vykládat různě. Takže Alavis pro lidi ano. Vyrábí se ale opravdu pouze pro koně, stejná značka se nevyrábí pro lidi.

hodnocení

1x

Chtěli jste si koupit lék na artrózu a bolest kloubů? Dostali jste místo účinného léku koňskou sílu ALAVIS TRIPLE BLEND EXTRA SILNÝ?

Tak ta Vašim kloubům nepomůže, nemá ŽÁDNÝ léčebný efekt

a navíc může být pro lidi NEBEZPEČNÝ!* Rozhodně NEDOPORUČUJEME, abyste ho dali Vašim blízkým jako dárek!