Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Psycholog od VZP - Ústí nad Labem

Od: mitule odpovědí: 6 změna:

Dobrý den, hledám psychologa z Ústí nad Labem, který se specializuje na poruchy přijmu potravy. Potřebuji, aby lékař spolupracoval s pojišťovnou VZP, protože jsem studentka a nemohu si dovolit platit sama za sezení.

Děkuji za odpovědi.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

4x

Obávám se, že psycholog v případě poruchy příjmu potravy moc nepomůže, že bude nutné se obrátit na psychiatra. Lékaři (psychiatři) by snad všichni měli mít smlouvu s VZP i dalšími zdravotními pojišťovnami.

Lékaře (nevím, jestli i psychologa) si můžete nechat doporučit svou zdravotní pojišťovnou.

mitule
hodnocení

Děkuji za radu.

oslovte
hodnocení

2x

Oslovte Vaši pojišťovnu s touto žádostí. Dají Vám kontakty v okruhu bydliště.

doplněno 20.11.18 21:58:

Pro upřesnění, na koho se obrátit: Ambulantní forma léčení u lehčích případů - psychoterapie, nutriční terapie, kognitivně-behaviorální terapie, psychologická nebo psychiatrická poradna.

U vážných případů hospitalizace na psychiatrickém oddělení.

Je dobré začít u obvodního lékaře, který doporučí další postup.

mitule
hodnocení

Již jsem napsala na infocentrum pojišťovny a čekám na odpověď, šlo mi o to, že až mi pojišťovna pošle seznam lékařů, tak by se mi hodilo i nějaké doporučení.

nemoc

Ale to doporučení vám nedá vaše ZP, ale váš obvodní lékař. Takže info o lékařích, co vám podá pojišťovn, vám rovněž sdělí obvodní lékař a zároveň vám vystaví doporučení.

oslovte

Já jsem pochopila ,,mituli,, že chce doporučení od nás návštěvníků poradny. Kdyby se tu objevil také nějaký pacient, který v té oblasti navštívil nějaké lékaře tohoto zaměření a napsal, jaké měl zkušenosti.

Což by byla moc velká náhoda, aby právě na tyto stránky zavítal, ale náhody se dějí.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: