Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím jak se mám zachovat, když jsem si objednala před 4 týdny vodoinstalatéra, ten se přijel podívat, přislíbil opravu za týden. Od té doby mi posouvá a ruší termíny opravy, když jsem mu dnes zavolala, že opravdu voda neustále teče a je nutné to opravit, tak mi řekl, že pro něj je to tak nepodstatná zakázka, že si nenechá "vyhrožovat a sere na to."
Pokud by mi rovnou řekl, že na to nemá čas, tak bych objednala jiného opraváře a nemusela bych platit příští vyúčtování nedoplatek za tu vodu co mi za ty 4 týdny protekla.
Je nějaká možnost obrany? Děkuji, Machová
@ll - Je nějaká možnost obrany?
Není - nebo můžete nějak prokazatelně doložit, že slíbený termín nedodržel?
najděte si jiného instalatéra.
No ale jestli vám protéká ventil ve splachovací nádržce, pak řekněte sousedovi nebo nějakému chlapovi z okolí. To je skutečně zakázka tak maximálně na minutu.
I na malou zakázku lze sehnat - obvolám jich několik, většinou se dá dohodnout termín, kdy má třeba něco většího v okolí nebo jede kolem. Jen se holt člověk musí přizpůsobit jeho časovým možnostem.
Jenže paní asi víc zajímá, jak z instalatéra dostat náhradu škody, o které se domnívá, že byla způsobena jeho jednáním - nebo spíš nejednáním.
Objednejte si s předstihem tři instalatéry najednou a den před opravou to potvrďte. Dva budou chtít termín odložit a ten třetí se dostaví. A je dobré si psát seznam dobrých řemeslníků, dělám to patnáct let a není problém se s nimi domluvit. A píšu si i ty nespolehlivé, které podruhé neoslovím.
Tuhle prasárnu mi jednou za čas nějaký zákazník udělá, že si zablokuje termín, který následně těsně předtím zruší, protože si dále hledal a našel někoho jiného. Je to minimálně na pár facek. Takového zákazníka následně dávám do blokovaných čísel.
- Aspoň že se obtěžuje termín zrušit a dá předem vědět. To je pořád ještě lepší varianta, než "Jé, já na vás úplně zapomněl!"
souhlas. Potom následuje vyšší level - po pár dnech volá znovu,protože ten levnější to zprasil a teď by bylo potřeba,abych přijel a opravil to. Pokud možno hned,zaplatí mi dvakrát tolik... . Ani náhodou.
Až budou řemeslníci docházet na objednaný čas nebo se alespoň předem omluví, tak budu jednat zákazníci jinak. Vy jste si je tak vychovali, tak teď nenaříkejte. Nazýváte to prasárnou, ale určitě máte také mobil a termín si můžete u zákazníka den předem potvrdit. Pokud dělám rekonstrukci bytu, tak potřebuji řemelníka na domluvený termín a ne za 3 týdny. Práce na sebe navazují a pokud někdo něco neudělá v domluveném termínu, musím další odvolat. Má zkušenost je taková, že většina řemeslníků se neobtěžuje oznámit, že se na termín nedostaví a já vyčerpám den dovolené.
To je i z druhé strany, s řemeslníkem je domluvený termín a on si pak nepřijede a vůbec to nedá vědět předem. Ale řešit to objednáním tří řemeslníků s tím, že snad jeden přijde je špatně. Když už, tak písemná objednávka kde bude sankce při prodlení... To zas většina odmítne, zneužívají že jich je málo a práce mají víc než dost... Řešim to tim že si spoustu věcí dělám sám.. Lituju ty co jsou na řemeslníkovi závislí...
Tazatelka - tenhle je nespolehlivý = najít jiného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.