Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedodržení termínu zahájení opravy

Od: ll* odpovědí: 18 změna:

Dobrý den,

prosím jak se mám zachovat, když jsem si objednala před 4 týdny vodoinstalatéra, ten se přijel podívat, přislíbil opravu za týden. Od té doby mi posouvá a ruší termíny opravy, když jsem mu dnes zavolala, že opravdu voda neustále teče a je nutné to opravit, tak mi řekl, že pro něj je to tak nepodstatná zakázka, že si nenechá "vyhrožovat a sere na to."

Pokud by mi rovnou řekl, že na to nemá čas, tak bych objednala jiného opraváře a nemusela bych platit příští vyúčtování nedoplatek za tu vodu co mi za ty 4 týdny protekla.

Je nějaká možnost obrany? Děkuji, Machová

 

 

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar babkazov

Vykašlete se na toho člověka a rozhlédněte se po jiném. Je tolik firem! Sedíte u počítače, není nic snadnějšího, než několik kliknutími najít ve svém městě jiného. *hej*

 

jezevec*
hodnocení

3x

Den po termínu, kdy se měl instalatér dostavit, bych přivolal jiného. Nechápu, že jste dokázala čekat měsíc...

 

hodnocení

2x

@ll - Je nějaká možnost obrany?

Není - nebo můžete nějak prokazatelně doložit, že slíbený termín nedodržel?

 

figurek*
hodnocení

1x

najděte si jiného instalatéra.

No ale jestli vám protéká ventil ve splachovací nádržce, pak řekněte sousedovi nebo nějakému chlapovi z okolí. To je skutečně zakázka tak maximálně na minutu.

wecko

Ale paní nepíše nic o protékajícím Wc. To by si mohla opravit sama, stačí zakverlat, nebo očistit, otočit gumičky.

Na noc, nebo přes den, když doma nikdo není, vodu zavíráte?

 

hodnocení

1x

I na malou zakázku lze sehnat - obvolám jich několik, většinou se dá dohodnout termín, kdy má třeba něco většího v okolí nebo jede kolem. Jen se holt člověk musí přizpůsobit jeho časovým možnostem.

Jenže paní asi víc zajímá, jak z instalatéra dostat náhradu škody, o které se domnívá, že byla způsobena jeho jednáním - nebo spíš nejednáním.

 

berger*
hodnocení

0x

Hm,přivolat jiného... Lidi,zkusili jste poslední dobou sehnat někoho na drobnou zakázku? Je to problém,řemeslníci nemají čas... Mimochodem,proč ten instalatér řekl,že si nenechá vyhrožovat?

 

amo
hodnocení

0x

Tohle se řeší nejlépe bakšišem, než se nervovat čekáním na levnou ochotu tak dejte do kapsy trochu navíc za okamžitou opravu a máte vystaráno, protože na to slyší každý opravář odjakživa. A nedivte se, nikdo není svatej :)

 

jofa*
hodnocení

0x

Instalatér stojí za prd. Když už tam byl, tak nějaké to těsnění mohl vyměnit okamžitě, pokud ovšem měl alespoň základní běžný materiál a nářadí při sobě. Protékající voda jsou většinou opravy opakující a navíc zřejmě od Vás věděl oč jde, tak to těsnění mohl mít v brašně.

 

damandys
hodnocení

0x

Objednejte si s předstihem tři instalatéry najednou a den před opravou to potvrďte. Dva budou chtít termín odložit a ten třetí se dostaví. A je dobré si psát seznam dobrých řemeslníků, dělám to patnáct let a není problém se s nimi domluvit. A píšu si i ty nespolehlivé, které podruhé neoslovím.

avekyzudo

Tuhle prasárnu mi jednou za čas nějaký zákazník udělá, že si zablokuje termín, který následně těsně předtím zruší, protože si dále hledal a našel někoho jiného. Je to minimálně na pár facek. Takového zákazníka následně dávám do blokovaných čísel.

- Aspoň že se obtěžuje termín zrušit a dá předem vědět. To je pořád ještě lepší varianta, než "Jé, já na vás úplně zapomněl!"

berger*

souhlas. Potom následuje vyšší level - po pár dnech volá znovu,protože ten levnější to zprasil a teď by bylo potřeba,abych přijel a opravil to. Pokud možno hned,zaplatí mi dvakrát tolik... *smich2*. Ani náhodou.

damandys

Až budou řemeslníci docházet na objednaný čas nebo se alespoň předem omluví, tak budu jednat zákazníci jinak. Vy jste si je tak vychovali, tak teď nenaříkejte. Nazýváte to prasárnou, ale určitě máte také mobil a termín si můžete u zákazníka den předem potvrdit. Pokud dělám rekonstrukci bytu, tak potřebuji řemelníka na domluvený termín a ne za 3 týdny. Práce na sebe navazují a pokud někdo něco neudělá v domluveném termínu, musím další odvolat. Má zkušenost je taková, že většina řemeslníků se neobtěžuje oznámit, že se na termín nedostaví a já vyčerpám den dovolené.

 

asd1

To je i z druhé strany, s řemeslníkem je domluvený termín a on si pak nepřijede a vůbec to nedá vědět předem. Ale řešit to objednáním tří řemeslníků s tím, že snad jeden přijde je špatně. Když už, tak písemná objednávka kde bude sankce při prodlení... To zas většina odmítne, zneužívají že jich je málo a práce mají víc než dost... Řešim to tim že si spoustu věcí dělám sám.. Lituju ty co jsou na řemeslníkovi závislí...

Tazatelka - tenhle je nespolehlivý = najít jiného.

 

hodnocení

0x

Pokud jste s neustálým odkládáním souhlasila, tak s tím prakticky nemůžete udělat nic. Teď už ho můžete jenom pomlouvat.

 

cernylysak
hodnocení

0x

Nejlepší jsou lidi, kterým stříká voda ze zdi a oni mají čas a nervy vlézt na nejřemeslníci,cz a čekat na nejlevnější nabídku, na ty vůbec nereaguju.

 

krtek66
hodnocení

0x

bohužel jsou momentálně chvíli řemeslníci ve výhodě...mohou si vybírat...o tom, že to šlo říct i slušně se tu bavit nebudu...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]