Nejste přihlášen/a.
Zkontrolujte si číslo účtu na který jste posílala peníze.
Pokud jste volila z klávesnice, mohla jste se přehlédnout a přeťuknout a peníze jsou na nějakém cizím účtě, u někoho jiného.
Pokud to byl jednorázový příkaz z nabídky uložených účtů, tak volejte helpdesk, nebo jak se to u Vaší banky nazývá. Povětšinou lze volat zadarmo. Připravte si podklady - číslo Vašeho účtu, částku, na jaký účet.
V jedné bance se provádí připsání povětšinou skoro okamžitě, nebo v ten den, ty služby se velice zlepšily, zrychlily.
Možná se jedná jenom o nedorozumnění.
Pokud nepíšete do zprávy pro příjemce nějaké upřesňující detaily peněz, naučte se psát důvod a třeba i jméno. Za co ta platba je. Například: ,,alimenty pro Janičku listopad 2018,, nebo splátka dluhu 500Kč 10/2018 Václav Pršiplot /když jméno souhlasí s názvem účtu, tak se ani nemusí psát/.
"Teď jsem telefonovala z bankou a je vše v pořádku tak to nechápu."
To je úžasná, taková vše říkající, informace. Tak připsali mu tu platbu nebo ne? Pokud ano, tak je opravdu všechno v pořádku a to, jestli chápeš nebo ne, vůbec není podstatné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.