Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Platba ještě nedorazila jak je to možné?

Od: tazatelka odpovědí: 15 změna:
Dobrý den, v neděli večer jsem posílala platbu na účet . Stejná banka . Platba zaúčtovaná . Ale peníze ještě nedorazily jak to?

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

amo
hodnocení

1x

Příjemce je duveryhodný a jeho číslo účtu v pořádku?

tazatelka
hodnocení

Příjemce znám už dlouho ..pokaždé platba dojde
amo

Pokud platba z účtu odešla a jste si jistá, že nedorazila příjemci, tak volat banku.

 

kontrola
hodnocení

1x

Zkontrolujte si číslo účtu na který jste posílala peníze.

Pokud jste volila z klávesnice, mohla jste se přehlédnout a přeťuknout a peníze jsou na nějakém cizím účtě, u někoho jiného.

Pokud to byl jednorázový příkaz z nabídky uložených účtů, tak volejte helpdesk, nebo jak se to u Vaší banky nazývá. Povětšinou lze volat zadarmo. Připravte si podklady - číslo Vašeho účtu, částku, na jaký účet.

V jedné bance se provádí připsání povětšinou skoro okamžitě, nebo v ten den, ty služby se velice zlepšily, zrychlily.

tazatelka
hodnocení

Číslo účtu je zprávné znovu jsem kontrolovala ..
tazatelka
hodnocení

Teď jsem telefonovala z bankou a je vše v pořádku tak to nechápu.
amo

A co nechápete? Proč příjemce platbu zatlouká? *co*

kontrola

Možná se jedná jenom o nedorozumnění.

Pokud nepíšete do zprávy pro příjemce nějaké upřesňující detaily peněz, naučte se psát důvod a třeba i jméno. Za co ta platba je. Například: :-D ,,alimenty pro Janičku listopad 2018,, nebo splátka dluhu 500Kč 10/2018 Václav Pršiplot /když jméno souhlasí s názvem účtu, tak se ani nemusí psát/.

 

hodnocení

0x

No já bych kontaktovala svou banku a položila jim otázku. Mají bezplatné tel. číslo.

 

hodnocení

0x

Telefonát je na nic, neprokazatelný. Na vašem místě bych písemně reklamoval.


doplněno 14.11.18 14:19:

@cicky: Ano, ale když nebudou chtít, tak ten hovor určitě nenajdou*smich*

cicky

Do nádražní putyky snad, ale takovéto instituce vesměs všechny hovory monitorují.

 

oc
hodnocení

0x

Stala se chyba. Já bych asi do banky zašla osobně a vše by se mělo vyřešit na místě.

 

joudic*
hodnocení

0x

jak pravi stare ceske prislovi: za vsim hledej prijemce *frajer*

 

ladinpraha*
hodnocení

0x

"Teď jsem telefonovala z bankou a je vše v pořádku tak to nechápu."

To je úžasná, taková vše říkající, informace. Tak připsali mu tu platbu nebo ne? Pokud ano, tak je opravdu všechno v pořádku a to, jestli chápeš nebo ne, vůbec není podstatné.

tazatelka
hodnocení

Platba odešla..a je zaúčtovaná..avšak byla chyba na straně příjemce

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]