Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Internetbanking nefunguje

Od: leo444 odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

mám potíže s internetbankingem, mám účet u mbank a při zadávání údajů k provedení platby nejde do kolonky zadat konstatní ani variabilní symbol. Dostanu se jen k zadání částky. Aktualizoval jsem prohlížeč, restaltoval PC.

Neví někdo, co s tím?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

joudic*
hodnocení

3x

musite zadat cislo uctu ve spravnem formatu, to je ten problem, podivejte se na sablonu v prazdnem radku pro ucet a poctive spocitejte jestli ucet vyhovuje sablone.. kdyz je cislo kratsi, zadejte na zacatek nuly, pak vam to povoli

 

hodnocení

0x

Vím. Kontaktujte Hotline od mBank, tam jedině vám poradí. Chyba může být i na jejich straně, popř. to může být i úmysl (údržba systému apod.).

 

rv*
hodnocení

0x

Mně to funguje.

Alternativně můžete nainstalovat aplikaci do chytrého telefonu, ten "spárovat" se svým účtem (to se musí udělat z PC) a pak provést platbu z něj.

 

olinl
hodnocení

0x
Na podobnou věc jsem narazil i u svého internetbankingu. Pod částkou a číslem účtu příjemce byla neotevřená "podnabídka" něco jako PODROBNOSTI O PLATBĚ či PODROBNOSTI PLATBY (nevzpomínám si přesně a vím že bych to tam nehledal), tak po otevření této podnabídky ty konstantní, variabilní a specifické symboly na zadání tam byly.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]