Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nechci Vás strašit, ale tvrdá a bolestivá boulička nebude zřejmě tuková. Takže, navštivte co nedříve např. toho gynekologa a on Vás pošle zřejmě na další vyšetření (asi i na mamograf). Zdravím!
boulicka - nechte se určitě vyšetřit a budete mít buď klid nebo starosti. Přál bych Vám ten klid, ale zase vím, jak bouličku v prsu podcenila moje kamarádka (už je po smrti).
Nejsem lékař ale sama jsem podobnou a bolestivou bouli, téměř v podpaží, měla. O bvodní lékař mě odesl na onkologii na Žlutém kopci kde mi udělali biopsii, lékařka která ji dělala tehdy řekla, neděste se, rakovina v tomto stádiu nebolí. Její slova mě uklidnila natolik, že jsem si zapomněla zavolat o výsledky a na příští kontrole vypadala jak blb co je mu to jedno. Vše bylo v pořádku i dnes si v tom místě nahmatám jakousi zatuhlinu co při pohmatu bolí.
Řešte to ať je to cokoliv, stačí obvodní lékař a nebo gynekolog , vždycky je to za jednu návštěvu lékaře.
Navštivte gynekologa, on Vás pošle možná na ultrazvuk, možná na mammograf. Ve větších městech bývá mammologická poradna, pak se objednejte rovnou tam. A zeptejte se, zda musíte mít doporučení. Může to být uzlina, ale i něco na žebru. Nebo zánět v podkoží. Klidně i citlivý tlakový bod dráhy žaludku. Pro jistotu si zatím masírujte tlakový bod prsou na noze. Je na nártu asi 2 až 3 cm od mezery mezi 3. a 4. prstem.
Kontakt najdete na internetu, ráno zavoláte. Já jsem kdysi zažila něco podobného, byla jsem pěkně vyděšená. Ani jsem nemohla dospat. Píchli mi do toho. Odebrali vzorek. Tomu se říká biopsie...A nakonec nic. Nějaká hormonální nerovnováha se projevila zatvrdlinou /zboku/ a pak to samo zmizelo asi do dvou týdnů. Od té doby jsem byla na mamografu asi desetkrát, a pořád O.K.