Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Operace v době menstruace

Od: tazatelka odpovědí: 8 změna:
Dobrý den, v úterý mám naplánovanou operaci kolena . Operace zpevnění vazů..odebrání šlachy pod kolenem a připevnění na hoře.
Tedy se ptám co teď? Ptala jsem se praktického lékaře a on my jen řekl že ať doufám že se nic nestane . Stalo se co teď?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Dobrý den. Zavolejte si tam, kde Vás budou operovat a zeptejte se jak moc menstruace vadí a zda bude nutné operaci přeložit na jiný termín. Lékařům menstruace vadí k vůli srážlivosti krve - ta během menstruace poklesá a mohly by tudíž nastat komplikace.

koleno
hodnocení

0x

Při končící mestruaci mě odmítli operovat kotník, nový termín jsem dostala až za 2 měsíce.

tazatelka
hodnocení

Mohu vědět v jaké nemocnici?

lidus*
hodnocení

0x

V pondělí volejte operatéra.

tazatelka
hodnocení

To mám nástup do nemocnice
lidus*

Jasně ale operace je na úterý, tak to v pondělí hned řešte. Lékaři plánované v době menzes nedělají z důvodů jak píše Kapka.

pb®
hodnocení

0x
Nedělají plánované operace z důvodu menstruace a s ní spojené údajně větší krvácivosti a pak vám stejně píchnou před operací injekci na ředění krve, aby předešli problémům s trombózou. A když přijde holka rozsekaná po autonehodě, kde opravdu hrozí krvácení, ne jako když se vám pošťourají v koleně, operují menstruace nemenstruace, protože prostě musí. Pokud nemáte naprosto přesnou menstruaci díky antikoncepci, může se stát, že vás neodoperují nikdy, protože se s jejich objednací lhůtou zkrátka nikdy netrefí. No prostě já jim kdysi menstruaci zamlčela. Neobtěžuje mě, prakticky o ní nevím, byla to druhá půlka a jednalo se o trhání osmiček v narkóze, což jsem už znala. Však se nám pořád snaží společnost vnutit, že menstruace je fyziologický stav, který ženu nijak neomezuje.

tazatelka
hodnocení

Tak mě vzaly pro přítomné rádce.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: