Nejste přihlášen/a.
Má někdo dárkovou kartu z Lidlu?
Jak to funguje?
Strčím ji do čtečky kam se strkají platební karty a dám pin a nebo tu kartu dám pokladní a ona ji přejede čtečkou čárových kodů a naklape pin?
4. Placení kartou
Karta může být po své aktivaci používána pouze k úhradě zboží na prodejnách Lidl v České republice. Kartou lze provést libovolný počet transakcí až do vyčerpání jmenovité hodnoty karty. Při placení kartou nelze překročit limit stanovený pro úhradu v hotovosti. Zákazník bere na vědomí, že při placení kartou bude vždy využita maximální možná částka zůstatku na kartě k zaplacení příslušného nákupu od okamžiku, kdy použije kartu k úhradě; karta neumožňuje zákazníkovi volbu, aby při placení určil, že bude k placení využita menší než maximální možná částka kreditu na kartě.
Příklad: zůstatek na kartě je 300,- Kč, hodnota nákupu je 200,- Kč. Pokud zákazník využije k placení nákupu kartu, musí zaplatit celý nákup kartou s výjimkou následující možnosti: zákazník může napřed zaplatit část ceny nákupu (např. v daném příkladu 50,- Kč) hotově, a celý zbytek nákupu kartou (tj. v daném příkladu 150,- Kč).
Kartu nelze použít při placení mimo pokladny prodejen Lidl v České republice, tzn. že kartou nelze platit v internetovém obchodě Lidl (ledaže takové využití výslovně připustí příslušné podmínky internetového obchodu), ani v prodejních automatech provozovaných společností Lidl.
Při placení je nutno kartu předložit na pokladně. Lidl jako vydavatel karty a jediný obchodník oprávněný k její akceptaci si vyhrazuje právo dočasně odmítnout provedení platby kartou z důvodu technické poruchy nebo z důvodu podezření na zneužití karty.
Zákazník nemá nárok na vyplacení zůstatku na kartě nebo jeho části v hotovosti, ani na výměnu za poukazy na zboží a/nebo jiné karty.
5. Platnost karty
Platnost karty a poukázek zaniká uplynutím dvanácti (12) měsíců po aktivaci karty. Po uplynutí uvedené doby nelze kartu použít k placení a zůstatek poukázek na kartě bez náhrady zaniká. V případě, že poukázky na kartě nebudou zcela vyčerpány v uvedené době platnosti, nemá zákazník nárok na náhradu za zaniklé poukázky. Informaci o zůstatku poukázek na kartě a době platnosti může zákazník získat na pokladnách prodejen Lidl v jejich obvyklé provozní době nebo ji lze získat na internetu na adrese www.lidl.cz/darko/... po zadání čísla karty a PIN (který je umístěn na zadní straně karty) do příslušného formuláře.
viz: lidl.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.