Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zjištění krevní skupiny otce

Od: budoucitatinek odpovědí: 19 změna:

Zdravím.o

Měl bych dotaz a budu rád za vaše rady. Moje těhotná přítelkyně potřebuje znát moji krevní skupinu, kvůli malému, co čekáme.

Jenže já svou krevní skupinu neznám, ptal jsem se rodičů a ty ji také neznají, koukal jsem do papírů, které mám z porodnice od svého narození, tam to také není, šel jsem za svoji obvodní lékařkou, ta to v kartě bohužel taky nemá.

Můj dotaz tedy zní, je za potřebí, abych šel do nemocnice a nechal si tam udělat krevní testy, nebo stačí pouhý test z lékárny na zjištění krevní skupiny, který si doma udělám sám?

Nejjednodušší by bylo darovat krev, kde by mi sdělili moji krevní skupinu, ale to já bohužel nemohu, takže tahle možnost tu není.

Předem všem děkuji za odpověď a případné rady, s přáním hezkého večera.

19 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Můžete požádat přímo praktickou lékařku, aby Vám vypsala žádanku na odběr krve - pro zjištění KS + Rh (vyhodnocuje se většinou obojí najednou). Výsledek na gynekologii porovnají s KS+Rh Vaší přítelkyně. Nejedná se o drahé vyšetření (stojí přibližně 150,- Kč), ve Vašem případě je odůvodněné a hrazené pojišťovnou. Zkuste se s lékařkou domluvit.

hodnocení

1x

Jakákoli certifikovaná zdravotní laboratoř - jen to asi nebude zadarmo. Hledejte v okolí, případně požádejte vaší praktickou lékařku, zda by vám neposkytla kontakt.

Při odběru neopomeňte sdělit, k čemu to potřebujete - je možné, že nebude potřeba jen znalost krevní skupiny. To by měl říci lékař vaší přítelkyně.

budoucitatinek
hodnocení

Děkuji za odpověď.

Co byla přítelkyně naposledy u svého doktora tak ji pouze řekl, že potřebuje znát krevní skupinu otce a při další návštěvě mu jí má sdělit. Přitom jsem se na internetu dočetl, že je snad zapotřebí znát i rh faktor, ne jen skupina.

hodnocení

1x