Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
celý svůj život jsem mohl jíst cokoliv a neřešit váhu ani postavu. Až doteď. Přibral jsem 5 kilo a vše šlo do břicha.
Mám sedavý způsob života (IT), rozhodl jsem se s tím něco udělat.
- Začínám běhat, je hrozné, jak malou mám výdrž, zvládnu 2 km, víc ne
- Začal jsem chodit do posilovny
- Občas si chodím zaplavat pár bazénů
A hlavně - dělám si smoothie z ovoce a zeleniny, omezuji fastfood, jím méně smažených jídel, trochu si hlídám kalorie (ale počítat se mi je nechce) a chci také omezit cukr. Mám hrozně rád sladké, což se projevilo i na mých chutích - hodně sladím kávu i čaj... rád bych zkusil cukr nahradit nízkoenergetickými sladidly.
Jaké mi můžete doporučit v ucházející cenové relaci? Jsem student. Bohužel jsem si koupil malé balení 300 tbl. sladidla v kauflandu, ale zjistil jsem, že to je kombinace cyklamátu a sacharinu, která je např. v USA úplně zakázaná, zvyšuje riziko rakoviny močového měchýře. Takže jsem je hned vyhodil.
Takže se chci spíš poradit, jaká sladidla používáte vy... např. při dietě. Třeba sladidla doporučená doktorem.
Děkuji mnohokrát!
Zdravím, děkuji za doporučení.
Neslazený čaj ani káva mi VŮBEC nechutnají, spíše se mi hnusí. Vysadit je ale nechci. Proto hledám alternativní sladidlo.
Pitný režim dodržuji, cca 3 litry denně (váha 75 kg), i tady sladím, nicméně sladím domácím hroznovým sirupem, má asi taky dost cukru, ale používám ho velmi střídmě.
Ovoce denně spotřebuji 3 kusy, k tomu asi 5 kusů zeleniny. Většinou si z toho dělám koktejly, do kterých přidávám ještě bílý jogurt a lžičku medu. Sacharóze se vyhnu, děkuji, jak jsem psal, zakoupil jsem to omylem.
Bílé pečivo už také redukuji, kupuji celozrnné, akorát je dost drahé, takže spíš pečivo omezuji celkově. Denně sním asi 3 krajíce.
Pohybem se zpomaluje pasivní spotřeba energie?
K tomu hladovění - to je asi můj největší problém, u té práce na PC se často přistihnu, jak něco "uzobávám"... ono se to nezdá, ale to se pak nasčítá celkem slušně.