Nejste přihlášen/a.
Dobrý den ve spolek.Před týdnem přesně jsem vyhledala lékaře,jelikož jsem měla velké bolesti v oblasti ledvin,vpravo.zlobila jsem se trochu a to v duchu na lékaře,že mi řekl,že je to svalové.Moc jsem tomu nevěřila,protože kdyby mě bolel sval,bych s takovou prkotinou nešla.Teprve za 3 dny,se mi udělaly na boku asi 7 pupínků a v tom místě to ukrutně ztuhlo a bolelo.byla jsem si téměř jistá o co asi půjde a vydala se tedy po týdnu od návštěvy k lékaři.Ano,potvrdil mi dg. a napsal Herpesin na 5 dní.Beru po 4 hod 4stovku s noční přestávkou. Zajímalo by mně,jestli tohle může na léčbu stačit?Budu jako za 5 dní zdravá,zastaví se to?je mi jasné,že dokud se asi nevyhojí pupence,tak můžu někoho i tak nakazit,pokud by se přímo dotkl?Nebo už za těch 5 dní se nikomu nemůže nic stát?Já se nestihla uplně poptat a vyšetřoval mne lékař který měl službu za naší mudr,která má dovču..Ještě by mne zajímalo prosím vás,jak dlouho vám trvalo vyhojení vyrážky na povrchu?Fakt mám jen pár pupenců a už by se neměly tvořit,říkal..na netu jsem četla,že u někoho trvá 4 měsíce.je to možné?to asi v horším stádiu,mně na to přišli zavčasu..děkuji z zkušenosti
brala sem antivirotika 7 dnů a mazala pudrem, po dobrání sem šla na kontrolu jestli bude potřeba napsat další ale už nebylo třeba opar byl suchý, pak už jsem jen počkala na úplné zahojení takže celkem tak 14dní od prvních příznaků do úplného vyléčení.
Taallo děkuji.Prosím vás také Herpesin?Mně vychází tablety na 5 dní.Jinak to je fajnže to netrvá tak dlouho do vyléčení..
Kdysi ho měla dcera, bylo jí asi 12 - 13 let, taky jsem to hned poznala. Tenkrát dostala jenom tekutý pudr a držela jsem ji v klidu a v teple! Myslím, že do týdne byla vyrážka pryč. Nikdo další (ani jeden ze synů ani já) se nenakazil.
Chce to klid!
Dobrý den Aknelko,to se opravdu velmi podivuji,že jen pudr.A nešlo o neštovice?Nechci pochybovat co píšete,to né,ale jestli doktor vzdělil oč opravdu jde..Neštovice má stejný vir jako opar.