Ahoj, kupoval jsem si před 2,5 rokem tvrzené sklo na iPhone 6S ZAGG s doživotní zárukou. Minulý týden se mi ho podařilo rozflákat, tak jsem zašel do iStylu, tam mi řekli něco ve smyslu že 2,5 roku je dlouhá doba a mám požádat o výměnu přímo výrobce. Učinil jsem tak, bohužel už neměli čirý ale pouze 3D zaoblený do rohů. Chtěl jsem vrátit peníze, bohužel Zagg mi je vrátit nemůže a tak jsem si jej nechal poslat a v iStylu nalepit. A je to katastrofa. Ty rámečky kolem displeje jsou o pár mm tlustší, home button je kolem dokola utopenej. Nejsem spokojený. V iStylu jsem dosti radikálně řešil reklamaci sluchátek, takže když tam příjdu tak se jde půlka prodavačů schovat. Každopádně jsem u nich kupoval tvrzené sklo s doživotní zárukou a pokud iStyle ani Zagg nemají adekvátní náhradu se kterou budu spokojen, tak by mi snad iStyle měl vrátit peníze, ne? Kamarádovi peníze vrátili protože neměli náhradní sklo, ale nevím jak dlouho jej měl. Celkem mě právě dostalo, že 2,5 roku je dlouhá doba u doživotního skla a tak to prodejce odmítl se mnou řešit. Právě ani moc nevím jak postupovat. Jestli ukázat to rozbitý co jsem měl původně, i to co mi Zagg poslal a že jsem prostě s tím nespokojen a chci vrátit prachy. Stejně bych si za ty vrácené peníze hned koupil Epico Flexiglass, nechci to hrotit. Ale myslím si že se s nima po dobrém normálně nedomluvím. Díky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.