Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Může servis odmítnout záruku na práci?

Od: aja1946® odpovědí: 2 změna:
avatar aja1946

Kamarádka si dala do opravy notebook do servisu na našem sidlišti, byla jí sdělena přibližná cena a bohužel si nevšimla, že na potvrzení o přijetí do opravy mechanik napsal, že na svou práci neposkytuje žádnou záruku. Je to její chyba, nevšimla si toho, ale má na to právo? Děkuji.


doplněno 31.08.18 16:59:

ne na práci, ale na náhradní díl, který tam dal

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ihapu
hodnocení

1x

Je třeba rozlišovat záruku za jakost a odpovědnost z vadného plnění.

Záruka za jakost je dobrovolná. Znamená to, že se např. zavážu, že po opravě podsvícení, bude toto fungovat minimálně 6měsíců.

Pak tu máme vadné plnění. To lze uplatnit do 2let a podnikatel se nemůže této odpovědnosti zříci. To znamená, že si nechám opravit podsvícení a servis použije nesprávný postup či nesprávnou součástku. Toto lze "reklamovat" 2 roky.

 

pecenkav*
31.08.18 16:48
hodnocení

0x

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]