Nejste přihlášen/a.
Kamarádka si dala do opravy notebook do servisu na našem sidlišti, byla jí sdělena přibližná cena a bohužel si nevšimla, že na potvrzení o přijetí do opravy mechanik napsal, že na svou práci neposkytuje žádnou záruku. Je to její chyba, nevšimla si toho, ale má na to právo? Děkuji.
ne na práci, ale na náhradní díl, který tam dal
Je třeba rozlišovat záruku za jakost a odpovědnost z vadného plnění.
Záruka za jakost je dobrovolná. Znamená to, že se např. zavážu, že po opravě podsvícení, bude toto fungovat minimálně 6měsíců.
Pak tu máme vadné plnění. To lze uplatnit do 2let a podnikatel se nemůže této odpovědnosti zříci. To znamená, že si nechám opravit podsvícení a servis použije nesprávný postup či nesprávnou součástku. Toto lze "reklamovat" 2 roky.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.