Nejste přihlášen/a.
Všichni kolem řeší otázku jak zhubnout, ale já mám opačný problém a potřebuji PŘIBRAT na váze. Jsem žena, mám 20 let, měřím 170 a vážím 50kg. Na moji výšku a věk bych měla vážit aspoň 60 kg, jenže se mi nedaří takové váhy dosáhnout. Jelikož jsem studentka nemám peníze, abych si platila výživového poradce nebo chodila do posilovny každý měsíc, tak se aspoň snažím trochu posilovat doma a denně sníst 5 a více jídel, ale i přesto se má váha nehne. Máte nějaké rady jak přibrat, jaké jíst potraviny atd. Děkuji za odpovědi.
Jelikož jste ještě mladá, tak je velká pravděpodobnost, že léty přiberete. Já jsem starší kus a už se mi stalo, že jsem nepoznala po deseti letech vlastní sestřenici, jak přibrala. Jinak na každého platí něco jiného, já mám zjištěno, že přibírám po luštěninách, bramborových knedlících a plesnivých sýrech. Úplně vražedná kombinace je pro mě ty sýry s rohlíky, Musíte si to sama vyzkoušet.
Když jsi zdravá, tak váhu vůbec neřeš. Jsi taková, patří to k tobě. Komu se to nelíbí, ať se na tebe nedívá. Nauč se mít ráda takovou, jaká jsi. Nenič si sebevědomí pozorováním a snahou odstranit blbosti. Výšku a váhu jsem měla půl života stejně jako ty. A stejně jako ty, jsem to nesmyslně řešila. Fakt nesmyslně. Vdala jsem se a měla 2 děti i s touhle váhou. Netrap se, narovnej se, zvedni bradu a budeš krásná, když budeš umět svou štíhlost nosit. Manekýnky to tak mají!
Tento problém řeším celý život, je mi 50 let a pořád vážím 50 kg při výšce 170 cm. Neustále poslouchám od okolí, proč jsem tak hubená a že bych měla přibrat, jenže ono to nejde. Podívej se na tvoje předky, já jsem měla babičku podobné konstituce jako mám já. Hlavně se váhou netrap, je to fakt zbytečné a být tebou jsem ráda, že nevážím 90 kg.
Měj se hezky K