Nejste přihlášen/a.
Mm 100 kilo na 157 cm,jsem uz zoufala,jak zhubnout?Jsem velky labuznik
Dobrý den, najít si jinou zálibu než je jídlo, začít se chovat ke svému tělu zodpovědně, každý den se podívat na sebe do zrcadla a uvědomovat si, že rakev je úzká. Jíme abysme žili, ale Vy zřejmě žijete abyste jedla. Zdravím!
Být velký labužník je něco jiného než přežírat se. Bez celkové změny životosprávy nezhubnete. (Žádné zázračné pilulky ani čaje "na zhubnutí" neexistují.)
Takové pilulky samozřejmě EXISTUJÍ. Jenom je trochu problematické si je opatřit, ale jde to, nicméně POZOR - v těle napáchají mnohem větší škodu, než je přežírání se!
Ale 157 cm a 100 kg to je masakr...
@Jezevec: Nemínila jsem hubnutí pod dozorem lékaře. Měla jsem na mysli tu spoustu inzerátů nabízejících "zaručeně účinné něco" → to je nesmysl, nic takového neúčinkuje.
Ivzez, ty tablety jdou sehnat i bez doktora a jeho dozoru, ale jak říkám, jsou to nepředstavitelný sračky (což samozřejmě platí o pro případ, kdy je někdo pojídá pod lékařským dozorem). Takže ano, "zázračné" tablety existují, ale všechno je v životě "něco za něco". Pokud někomu stojí padesátikilový váhový úbytek za zničená játra, tak něch sa páčí...
Ale to, co je pravidelně nabízeno v inzerátech nejsou tyhle zázračné tablety, které mám na mysli. To je v nejlepším případě čisté placebo...
Labužník se nepřežírá, labužník ochutnává. Není třeba jíst jen saláty a pít vodu, ale držet se přiměřených porcí a k tomu pohyb. Ovšem nesdělila jste, zda je vám osmnáct nebo osmdesát. V prvním případě je zhubnutí snadné.
Všechno je v hlavě. Až vám to docvakne, že se přežíráte, tak se vám podaří shodit přebytečná kila. Zoufalá jste z čeho? Vždyť vás nikdo nenutí se přecpávat, to děláte sama, protože to chcete. Nebo vám snad jídlo někdo cpe do krku a zakazuje vám pohyb?
Jednodušší je sedět na zadku u internetu , cpát se a fňukat.