Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Mobil - překročení limitu dítě - neupozorněno

Od: janajana odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

jsem znechucená, manžel vzteklý - jsem asi 17 let u telefonní spol. a většinou neměním tarify - před měsícem jsem se uvolila k pár změnám, co mi nabídli, hlavně dítěti 12 let Studentský tarif. Přišla mi od kurýra 3stránková, pro mě velmi obecná smlouva, operátor mi pár věcí řekl nepravdivě (např. mi řekl, že u 100 minut volání zdarma přijde varovná sms u 80 a u 100 vyčerpaných minut, což mi na kamenné prodejně vzápětí vyvrátili). I dle dotazů na netu píše daná společnost, stejně jako mi to řekl ten "lákající", že při vyčerpání dat (2 GB) to dceři zablokují a přijde nabídka na dokoupení dat. Dcera vylučuje, že by cokoli povolila (předem varovaná a umí s mobile líp než já) - přesto už místo 400 Kč máme platit snad 1400!?!? Zítra sice budeme volat, ale celkově nevím, jak postupovat - hlídat limity dat měli hlídat oni, ne? Překročení zaplatíme, ale zaprvé principiálně mi to vadí hodně, zadruhé se bojím dalších měsíců.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar promon

Na to bacha - měli jsme podobnou anabázi s T-Mobilem, manželka se nechala ukecat k tomu, že podobným způsobem si nechal ,,přifařit´´ ke svému účtu i synovo číslo. No - přišlo nás to dost draho, znovu osamostatnění onoho čísla je prakticky nerealizovatelné po dobu platnosti smlouvy. S těmi daty to mělo podobný průběh, nakonec jsme mladýmu koupili klasickou předplacenku, smlouvu nechali vyexpirovat a hned jak to šlo utekli od T-Mobile.

janajana
hodnocení

Ano jde o t-mobile!

Hlídat limity si musíte sami, je to jen o nastavení. Např. v O2 je to snadné na webu "Moje O2".

 

hodnocení

2x

nevím, jak to konkrétně máte nastavené u vás, ale co mají moje děti tarify u O2, tak tam se musí všechno nastavit. tedy data lze nastavit jak dokoupení po předchozím upozornění, tak automatické obnovení při vyčerpání. to samé s volnými minutami, buď prostě děti telefonují do alelujá, nebo se dá nastavit, aby jim před vyčerpáním volných minut přišla informační SMS. taky se mi matně vybavuje, že když byly menší, tak jsem jim něco přenastavovala v mobilu (tedy ne u operátora, ale v přístroji), aby se jim kvůli aktualizacím automaticky nepřipojoval do sítě a nestahoval si je dle vlastní potřeby. a holce se podařilo velké peníze vyplácat na placených SMS - jako je počasí, horoskopy, zprávy a tak. částečně protože byla malá a prostě něco odsouhlasila, částečně protože spala s mobilem vedle polštáře a nevědomky posílala přes dotykáč ze spaní, když jí blbě padla ruka (jo, to nebyl úmysl, zjistila jsem to, když mi takhle v noci volala *zed*). jo, velký účet člověka naučil prolézt si jak v telefonu, tak u operátora všemožná nastavení a zakázat, co se zakázat dá.

 

olinl
hodnocení

2x
Nedávno se tu řešilo něco podobného o čachrech telefonních společností. U mé zkušenosti s O2, kdy vám odečtou 29,-Kč za připojení k mobil. datům i když je v nastavení v telefonu máte vypnuté a kdy při nějakých aktualizacích na pozadí telefonu si je jednoduše (sprostě) taková společnost zapne bez vašeho souhlasu-tedy spíše bez upozornění, že může dojít k odečtu kreditu. Takových podvodů od tel. společností jsem ve svém okolí zaznamenal více. Na otázku položenou jednomu z operátorů pracujícího pro O2, zda ví, pro koho pracuje a jakým způsobem jeho "nadřízení" nepřímo přes systém okrádají zákazníky, bylo na pár vteřin ticho, na to nesměle začal odkazovat na reklamaci ve vyúčtování, která mi dle mých odhadů byla SMSkou stejně zamítnuta. Člověk spoléhá na korektní jednání, žel jsme v kapitalismu, kde se pouze "někdo" snaží okrást druhého i o "drobné".

 

m123*
hodnocení

2x

Já jsem letos 18 let u Vodafonu a nikdy žádnej problém. Co tak slyším od ostatních co mají jiný provozovatele, tak furt nějaký problémy. Celkově si myslím, že pro děti jsou lepší kredity.

Také jsem u Vodafonu už od jeho počátků (Oskar). Že by se jednalo o úplně bezproblémové soužití nemohu tvrdit. Na druhé straně poměrně dobře komunikují, i když vše je v lidech a 2x jsem se setkal se "zabedněnou" pracovnicí (vždy s jinou), se kterou jsem odmítl komunikovat a vyžádal jsem si někoho jiného, to však byly výjimky. Ve všech případech jsem dosáhl vstřícného přístupu a nápravy všech zjištěných nedostatků. Podotýkám, že mám několik telefonů na 1 smlouvu a vždy se jednalo o nedostatky ve smlouvách a následně ve vyúčtování při prodlužování a úpravách smlouvy.

Nepříjemným faktem je, že i u Vodafonu pokud si člověk smlouvy a faktury nehlídá, operátor to za něj neudělá. Ovšem mám i přímé zkušenosti s O2 a nepřímé s T-Mobilem a neměnil bych.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]