Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat na vaše názory. Minulý týden ve čtvrtek večer mi samovolně zalehlo v levém uchu, na které od té doby hůře slyším, plus mě v něm píská. Nebyl jsem v tu dobu u žádného hluku, výbuchu, nic takového. Jediné s čím si to dovedu spojit je, že pár hodin před tím než ucho zalehlo jsem byl v autě a měl otevřené okno a asi hodinu mi na levou stranu hlavy hodně foukalo, holt bylo horko. Zkoušel jsem sprej do uší, vyplachování vodou, nic nepomohlo. Za celou dobu však necítím v uchu žádnou bolest, ani tlak, nic. V pondělí jsem navštívil ušního lékaře, díval se do ucha, zátku prý nemám, provedli mi audio vyšetření, a podle grafu je propad na vysokých frekvencích, pravé ucho bylo prý ok. Dostal jsem nějaké kortikoidní léky a ještě něco na prokrvení a na žaludek (prý jsou to silné léky tak proto).
Léky beru teprve druhý den, nicméně sluch se nějak zásadně nezlepšuje. Dále mám docela obavu z těch léků (po přečtení všech vedlejších účinků mi moc do smíchu nebylo).
Shodou okolností mě příští týden čeká periodická prohlídka do práce, s tím spojené i audio vyšetření (u stejného olr). Mám se obávat toho že tímto vyšetřením neprojdu a přijdu o zaměstnání? (dílna, hluk ktg. 3) To by byla pro mě konečná. Nerad bych v 21 letech takhle dopadl.
Díky za názory.
Neberte to jako sázku na jistotu, jen pro vyzkoušení: suché teplo. Nahřívací polštářek nahřátý natolik, aby to nebylo nepříjemné a nemusel jste ho po chvilce sundavat. Lehněte si klidně na něj do postele před usnutím, tím uchem samozřejmě. Na noc kulicha, prostě aby celé ucho bylo co nejvíce v teple, klidně si ho vemte i na doma nebo jinde, kde můžete vypadat jako šašek
Radami lékařky se dál řiďte a předepsané léky doberte.
Jo a zkuste zařídit, aby se Vám do ucha pár dní nedostala voda.
Já nevím, co Vašemu uchu je. Jen nabízím, co ještě můžete vyzkoušet