Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Od 1.9.2009 jsem nezaměstnaná,žiju s dcerou a mám byt v osobním vlastnictví,na který splácím hypotéku a úvěr..Chci se zeptat,jak mám postupovat ohledně přiznání daní a jak se postupuje při žádání o vyrovnání daní (např. i odečty daní na dítě a v mém případě v souvislosti se splácením hypotéky atd..Dokud jsem byla zaměstnaná,vyřizovala tyto záležitosti naše mzdová účetní..Teď jsem obdržela pouze přehled příjmů za období,které jsem ještě pracovala v r 2009 a dále mám ještě i teď podporu v nezaměstnanosti...
Zajímá mě,jestli na finančním úřadě jsou ochotni poradit,pokud bych tam zašla a vysvětlila jim situaci,nebo zkrátka nevím,jakým způsobem se do tady tohoto vrhnout..
Mockrát všem děkuji za případné odpovědi.
Hezký den Martina![]()
jsou na to návody, kalkulačky, jednoduše sečtete své příjmy, uplatníte odečty, zde zřejmě na sebe, dceru a hypotéku a to je celé. Na FÚ poradí jak kdy jak kdo a jakou má náladu. Stál jsem ve frontě kdy přede mnou udělal celé přiznání (podobně jednoduché) a někdy jen dá formulář a pokyny a odchod, další.
Jestliže jste od ukončení pracovního poměru neměla jiného zaměstnavatele a nemáte ani jiné příjmy, kvůli kterým byste si musela podat sama daňové přiznání (třeba příjmy z pronájmu), požádejte Vaši bývalou mzdovou účetní o roční zúčtování. Na žádost to udělá. Pošle Vám daňové prohlášení (růžový dvojlist), na kterém požádáte o roční zúčtování. Mzdovka Vám řekne, jaké doklady od Vás bude chtít. Neotálejte, všechny doklady i Váš podpis na prohlášení musí mzdová mít do 15.2. Budete mít po starosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.