Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Prisla jsem o brigadu co delat

Od: alenka1234 odpovědí: 12 změna:
Dobry den, jsem studentkou a na leto jsem si zaridila brigadu. Ale problem...pani mi pred 14 dny volala ze musim opravit osobni dotaznik. Zaskocila jsem do firmy a opravila to. Pote mi rekli ze budou volat kvuli smlouve. Dnes jsem tam volala jak je to se smlouvou. Pani na me byla neprijemna rekla mi ze na me zapomnela a ze me vlastne uz nepotrebuje. A ja nevim co delat prisla jsem o brigadu, veskere dokumenty maji o me + maji prohlaseni o studiu ktery budu potrebovat kdyz si ted na rychlo najdu neco jineho.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

No právě. Originál jeden a ostatní okopírovat a ty pak dávat do zaměstnání. Originál mít v ruce.

hodnocení

0x

Tak vyžádat si u firmy všechny podklady, které jste jim předala snad není až takový problém, ne? Domluvte se, kdy si pro ně přijedete, ať vám je připraví k vyzvednutí - záležitost na pár minut.

alenka1234
hodnocení

Samozrejme to neni, ale ja nemam ani chut tam chodit po tom jak se ke me chovali. Hlavne ted na rychlo neco shanet:/

hodnocení

0x

Příslib zaměstnání nebo brigády není pro žádného zaměstnavatele závazný. Ať vám podklady pošlou poštou. A divím se, že odevzdáváte potvrzení v originále a ne jen kopie. Nebo si nechte udělat nové prohlášení o studiu na studijním oddělení. Brigádu si myslím seženete, pokud se budete snažit, a pokud nechcete nic shánět, dejte si prázniny.

alenka1234
hodnocení

Studuji daleko tak se do mista nedostanu. Na nasi skole davaji potvrzeni o studiu pomalu jako obedy. Chodim si tam pro nej cca 3x do roka tak mi dela problem davat original

iz*
hodnocení

0x

Dobrý den, Alenko,

já Vám nejspíš radost neudělám. O brigádu jste podle mne nepřišla. Možná, že jste se o ni připravila Vy sama pravděpodobně nedostatkem pečlivosti (viz potřeba opravy osobního dotazníku a "prohlášení o studiu").