Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Fiktivní země

Od: emu14 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

jsem amatérská spisovatelka, píšu pouze pro sebe do šuplíku, a už nějaký ten týden v sobě nosím myšlenku napsat knihu s dějem zasazeným do fiktivní africké země - chudé, zmítané státním převratem, o který usilují vojenské složky zneužívající dětské vojáky. Problém je v tom, že ačkoliv mám promyšlený děj, postavy, atd, nevím, jak by se mohla jmenovat země, v níž by se děj odehrával - nechci poukázat na nějakou konkrétní.

Mohl by mi někdo prosím poradit?

P.S. o ,,marvelovské" názvy typu Wakanda, Sokovia ... nestojím.

Děkuji :)

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

god
hodnocení

3x

Takhle se to nedělá, že ti někdo poradí název, i kdyby byl sebelepší tak je bezcenný není totiž autentický, a autenticita je na každém autorském díle to nejcennější to ti řekne každý spisovatel co za něco stojí. Děla se to tak že jí dáš pracovní název, třeba Země, a název se vykrystalizuje sám jak o ní budeš psát, třeba klidně až na konci.

figurek*
hodnocení

0x

Obomi Lumbo

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, např. Ubramariso - toto slovo nezná ani Google, tak je snad jistota, že neexistuje ani taková země. Zdravím!

doplněno 22.06.18 13:49:

Uvádíte, že tam jde v ději o státní převrat. - pokud se např. monarchie změní na republiku, tak diktátoři rádi mění název státu, aby zněl demokraticky. Takže, Ubramariso bude po převratu Demokratická republika Ubramariso (DRU). A jestli se stát po převratu rozdělí, tak vznikne třeba Jižní Ubramariso a Severní Ubramariso (nebo Východní Ubramariso a Západní Ubramariso).

emu14
hodnocení

hodnocení

0x

Nedávno vysílala ČT belgický krimiseriál, v němž hrála důležitou roli fiktivní africká země. Autoři ji nazvali Katangi. Nebo Katanga? Nevím to na 100 %, ale tak nějak to bylo. Ze zvědavosti jsem nahlížela do map a v zamýšlené oblasti jsem našla město Kananga.