Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna hotelu po zaplacení zájezdu

Od: emil* odpovědí: 1 změna:

Měli jsme rezervovaný 5. hvězdičkový hotel v Turecku. Rezervace se nezdařila prodejci v CK. správně dokončit.Tento náš vybraný hotel nám prodali někomu jinému a my měli už zaplacenou zálohu. Prodejce se nám omluvil a poskytl náhradní hotel, který měl být adekvátní tomu předchozímu.V katalogu bylo napsáno, že odpovídá kategorií hotelů 5. hvězd. K našemu zjištění na recenzích Trip Advisor jsme zjistili, že hotel disponuje jen 4 hvězdami a měl oproti našemu původnímu hotelu míru doporučení jen 64% a docela hodně špatných recenzí ze strany klientů. Ještě jsme nikam neodletěli, čekáme na víkend, ale z hlediska mystifikace informovanosti v CK. bychom rádi vyměnili hotel za jiný 5 hvězdičkový, který je ještě dražší a volný. Požadujeme úroveň a tak bychom mohli doplatit rozdíl ceny. Je toto ještě možné 2 dny před odletem udělat nebo už máme smůlu?

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

0x

To je otázka pro Vaši cestovku. Já bych tomu, že bude dva dny před odletem volno v kvalitnějším hotelu, moc nevěřila.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]