Nejste přihlášen/a.
Měli jsme rezervovaný 5. hvězdičkový hotel v Turecku. Rezervace se nezdařila prodejci v CK. správně dokončit.Tento náš vybraný hotel nám prodali někomu jinému a my měli už zaplacenou zálohu. Prodejce se nám omluvil a poskytl náhradní hotel, který měl být adekvátní tomu předchozímu.V katalogu bylo napsáno, že odpovídá kategorií hotelů 5. hvězd. K našemu zjištění na recenzích Trip Advisor jsme zjistili, že hotel disponuje jen 4 hvězdami a měl oproti našemu původnímu hotelu míru doporučení jen 64% a docela hodně špatných recenzí ze strany klientů. Ještě jsme nikam neodletěli, čekáme na víkend, ale z hlediska mystifikace informovanosti v CK. bychom rádi vyměnili hotel za jiný 5 hvězdičkový, který je ještě dražší a volný. Požadujeme úroveň a tak bychom mohli doplatit rozdíl ceny. Je toto ještě možné 2 dny před odletem udělat nebo už máme smůlu?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.