Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co mám při souloži dělat já?

Od: yellow* odpovědí: 11 změna:
eh, moje otázka se vám možná bude zdát divná, snad i stupidní *smich*, ale já bych opravdu moc ocenila vaši odpověď - a to odpověď bez legrace. CO MA DĚLAT PŘI SEXU ŽENA? Mám na mysli, jak se u toho má"POHYBOVAT", aby byl partner spokojenej, popřípadě aby to oběma bylo příjemnější? Je mi sedmnáct a jsem skutečně trapnej začátečník, prosím o radu -"návod"od vás, co"už víte, co děláte"*frajer*

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mugi*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
to nelze vseobecne rici, neb kazdy ma rad neco jineho. To musi clovek prozivat a ziskat zkusenosti a schopnosti se vcitit do partnera. Je tu jeste otazka, jaky sex je minen (zda je to sex z lasky...)
25gowron*
tak se podivej na nake P a inspiruj se ...

petrana*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Ahoj,
já bych to takhle neřešila. Nakonec to může dopadnout tak, že budeš přemýšlet jestli to a to děláš dobře a nebudeš z toho nic mít. Z vlastní zkušenosti nedoporučuji ani to P *stop*(ze stejného důvodu)
Ono si tvé tělo opravdu řekne samo co a jak. Pokud se jedná o partnera...ten si buď také řekne sám a nebo...eh, si poradí bez mluvení;)*hi*.

doplnit odpověď
hodnocení

0x
to jsou rady... tak ja dam uplne z jinehou soudku: vypni! nemysli na nic a oddej se pocitům. to by mělo bohatě stačit. ;)

mil®
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Mslím si , že tělo si řekne samo. *pusa*

šťastná*
doplnit odpověď
hodnocení

0x