Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Máte zkušenosti s erecepty?

Od: barbakan* odpovědí: 7 změna:

Tak taková vymoženost už přišla i na vesnice. Ráno jsem volal odborné lékařce, zda by mi nevystavila léky a že si zítra pro recepty přijedu. Paní doktorka mi sdělila, zda nechci poslat formou SMS kódy, které sdělím v lékárně a předepsané léčivo mi bude lékárníkem vydáno. Mám za to, že to je dobrý počin pro pacienty. A co vy, máte už také zkušenosti s erecepty?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ladinpraha*
hodnocení

4x

Mám, dobrou. Ráno pošlu mejla s objednávkou a do oběda kódy mám. Kódy přijdou mejlem nebo SMS. Pro zjednodušení je přepíšu na papírek a v lékárně pohoda. Ale někteří doktoři to ještě odmítají.

barbakan*
hodnocení

Kéž by to šlo u mé obvodní lékařky. Ráno ji pro jistotu zavolám, zda ordinuje, protože si mi několikrát stalo, že jsem jel 12 km a ona měla vyvěšené oznámení, že dnes neordinuje. Pokud ordinuje, nechám si vypsat recepty, jedu s nimi 32 km do okresního města, léky vyberu, a vracím se dalších 20 km domů. Půl dne fuč a to nepočítám spotřebu PHM.

hodnocení

3x

Zkušenost dobrá, nemusí se lítat pro recept. Pouze mě překvapilo, že z nemocnice Na Homolce mi je odmítli poslat, že si mám dojet. Dvě hodiny tam, dvě zpět. Snad to tedy dojde i do Prahy.

lucie*
hodnocení

2x

Špatnou,protože čekám skoro hodinu na recept *bum*Na endokrinologii se čeká dlouho,pacienti vykecávají s doktorkou strašně dlouho a když přijdu pro recept,sestra musí v pc doktorky vyjet mé číslo a tam to tisknout (nějak tak mi to ve zkratc e popsala,že musí počkat,až Dr skončí s pacientem a potom se vrhne na můj recept)

Ovšem co to tady čtu,poptám se na možnost poslání mailem.Co mám děti,nemůžu si dovolit někde čekat:-D

barbakan*
hodnocení

No, já taky čekal asi dvě hodiny, ale doma. Zkusto příště telefonicky, ať nemusíš sedět v čekárně.

Mně posílá doktor sms na mobil, je to skvělé.

jp
hodnocení

2x