Nejste přihlášen/a.
Šla jsem dnes kolem výlohy CK.a nestačila se divit. Byl tam zájezd last minute Egypt za 6.090Kč.na 7nocí s all inclusive . Podobný zájezd jsme kupovali s rodinou v léťe o celozávodní dovolené a na 1.os.to stálo 15,.600 Kč. Je to normální takové cenové skoky u stejné nebo podobné úrovni hotelu?
Podobný...podobný..
Tak podobný není stejný..a last minute není běžná cena.
Fabie v základní výbavě stojí 250tis Kč a podobné auto R&R Phantom stoj9 asi 6 milionů..a přitom má podobná 4 kola, 4 dveře..čelní sklo..řadící páku..kufr.
Cestovní kancelář má nasmlouváno s hotelem třeba 50 klientů. Hotel počítá s tržbou za 50 klientů. Nejen za nocleh, ale především za útratu v hotelové restauraci plus v přidružených službách. Když cestovka nevyšla 50 klientů, tak musí uhradit ztrátu na zisku. Proto se cestovce vyplatí poslat klienta, který za nocleh zaplatí méně, než kolik zaplatila cestovka.
Řeknu to asi takhle - naši známí zaplatili za 10 dní v Bulharsku s českou cestovkou víc, než my za 10 dní na Srí Lance s cestovkou německou. Služby na místě prakticky shodné...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.