Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se zbavit bradavice?

Od: pusinka odpovědí: 13 změna:
Zdravím :) už 5. rokem se trápím s bradavicí. Mám ji přímo u nehtů, což je problém kvůli chirurgickému zákroku. Bradabici jsem byla odstraňovat několikrát dusíkem. Vyměnila jsem i kožního lékaře. Používala jsem verumal. A ne a ne se tě potvory zbavit. Už jsem tím trpěla jednou na chodidle,kde jsem měla postiženo celé chodidlo. Také nepomohlo nic, než vlaštovičník. Ale ted už mi nepomohl. Nevíte prosím o nějakém přípravku, který opravdu pomůže? V lékárně mi vždy řeknou, ať zajdu na kožní.

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

2x

V lékárně mají pravdu, léčba patří do rukou odborníka.

pusinka
hodnocení

Ano, byla jsem tam několikrát, dokonce jsem vyměnila i doktora, když to u prvního nešlo.

Obcas je to beh na dlouhej cas.
Taky jsem chodil nekolik let vypalovat jednu bradavici ktera se nakonec vyrizla a zda se mi, ze se objevila znova.

kepler*
hodnocení

2x

Můžu dát babskou radu - kupodivu mi zabrala na papilom na obličeji, snad zabere i na bradavici. Nanes česnekovou drť na postižené místo a přelep náplastí. Trošičku to zpočátku pálí. Druhý den jsem to sundal a 3 dny nechal regenerovat zarudlou kůži v okolí, změny už byly patrné. Pak jsem postup opakoval a poté se už dal papilom odloupnout nehtem. Za pár dní už nezůstala ani stopa.

hodnocení

2x

Několikrát jsem se setkala s názorem, že některé bradavice jsou psychického původu. A když pomine problém, bradavice sama zmizí.

Babička mi vykládala o jednom starém dědkovi kořenáři, který jí a jiným dětem na počátku 20. století odstraňoval bradavice zaříkáváním. Jeho zaříkadlo bylo: Zvoní hrana, nevím komu, bradavice lezte dolů! A prý ve většině případů opravdu slezly.

Je to pro většinu lidí úsměvné. Ale tímto zaříkadlem a jinými negativními myšlenkami na svou bradavici se mi kdysi podařilo se jí zbavit. Zajímavé čtení zde:

zena-in.cz/...