Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pracovní úraz

Od: andre20a* odpovědí: 10 změna:
Dobrý d n potřebovala bych poradit. Je tady někdo kdo dělá pracovní právo?

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

@andrea2a - V práci mu to ale nechtějí uznat jako pracovní úraz
Co přesně znamená "nechtějí uznat "? Tedy co říká nebo ne/dělá zaměstnavatel?

Myslím, že po 6 dnech od otřesu a 1 dni (od včerejška) od dalšího "prasknutí" je na jakékoli závěry příliš brzo - zatím je celá věc v šetření, takže pravděpodobně bude nutno vyčkat výsledků, k nimž komise dojde.

andre20a*
hodnocení

No včera jak ho museli vyvézt nahoru tak mu řekli že tohle není pracovní úraz ať s tím počítá

iz*
hodnocení

0x

Někteří o něm něco vědí. Co byste potřebovala?

andre20a*
hodnocení

Můj druh pracuje jako horník a 13.4 byl u silného otřesu naštěstí z toho vyvázl bez zranění,ne všichni měli takové štěstí. Samozřejmě museli všichni vyfarat okamžitě nahoru a podepsat papír zda-li nemají nějakou psychickou újmu což podepsal jelikož byl šťastný že vůbec zije. Potom šel na přesunutou šichtu z minulého týdne teď v pondělí kde šel už se strachem a dovolenou mi odmítli dát. Šichta probíhala v naštěstí v klidu ale včera jim zase prasklo ve stěně a on dostal postraumaticky stres. Nemohl dýchat ani se hnout. Museli ho vyvést nahoru. Pak jsem pro něj jela a jeli jsme k lékaři a domluvit si psychologickou poradnu. Jelikož nemůže spát atd. V práci mu to ale nechtějí uznat jako pracovní úraz a já to tak samozřejmě nechci nechat jen nevím jak postupovat dal.jestli vůbec máme šanci vyhrát tento spor

hodnocení

0x

@andera20a - tak mu řekli že tohle není pracovní úraz ať s tím počítá
Vaše informace jsou skutečně přesné - ale buďte v klidu, na právní kroky máte dost času.

andre20a*
hodnocení

To ano spíš mě jen zajímá jak postupovat dál a jestli si jeden jediny člověk tam někde že shora může rozhodnout že se to nebude posuzovat jako pracovní úraz.

hodnocení

0x