Máte někdo zkušenost s tímto eshopem? Připadám si jako pitomec, před více než týdnem jsem objednala zboží, které potřebuji na tuto středu, s tím, že je výrobek skladem a že mi bude do tří dnů dodán. Na mail dorazila faktura i potvrzení o odeslání zboží, včetně čísla zasilky, ale balík nikde. Dnes jsem na dopravní společnosti zjistila, že jim zásilka vůbec nebyla do přepravy předána! Na kontaktech Lidlu zatím žádná reakce... kde jsou ty časy, kdy... náš zákazník, náš pán.
Kupoval jsem tam prozatím 2x a bez problémů...sice zboží vždy došlo do pěti dnů, ale nijak jsem na zboží nespěchal...dostala jste i "Osobní číslo pro sledování zásilky"? více je sice tady na otázkách, ale pokud to přepravce nemá...Lídl asi nestíhá a nechce to přiznat...
Kupoval jsem 2x. Jednou přišly 2predmety v samostatných zásilkách s časovým odstupem 5 dnů. Podle webu a faktur jsem měl vše doma a zaplaceno,předáno hned po prvním balíčku. Druhou objednávku jsem kupoval lyžařskou helmu na synův školní výlet. Na webu napsáno Dodáme do čtvrtka. Přišlo za týden v pátek. Díky problémům s dopravou už vicekrat brát od nich z webu nebudu. Reklamace tyčového mixéru byla zvláštní. Na prodejně to nechtěli, fotil jsem zboží a podle fotek uznali vadu. Poslali druhý, poškozený mixér. Poškozený ale byly jednou horní, pak dolní část. Takže “opraveno"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.