Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Praxe pro budoucí povolání

Od: cincibul odpovědí: 7 změna:
Studuji letos posledním ročníkem obor marketing a management na SŠ.ekonomické. Slýchám od svých známých, že každý kdo chce pracovat v kanceláři na THP. pozici musí mít nejprve potřebnou praxi po škole. Mám dědu, který pracuje v takové malé kanceláři-na vrátnici a nabídl mi získat praxi u nich přes šéfa. Můj dotaz je ten, jestli pozice vrátného pomůže získat potřebnou praxi, kterou firmy chtějí na obchodním oddělení nebo se raději orientovat jiným směrem po škole?

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

repkin*
hodnocení

0x
Nevíme jake vztahy má tvůj děda s ředitelem firmy. Já jsem třeba měl vždycky na protekci smůlu a nic nevyšlo,to ale neznamená že u tebe to nemusí být jiné.Počkej s čím přijde děda a podle toho se pak rozhodni dál.

mcmerkurion*
hodnocení

0x

... no, pozice vrátného asi moc nepomůže, ale z pozice vrátného ti třeba něco sežene ...

krtek66
hodnocení

0x

no předem si upřímně řekněme, že už ten obor co studuješ není do budoucna moc perspektivní. Malé firmy marketing moc neřeší a pokud ano dělá si ho šéf sám a nebude platit dalšího člověka, který mu nějak výrazně nepřinese zisk...třeba my jsme už větší firma, ale náš šéf takové lidi neuznává, protože "nic neumí" a "netvoří hodnotu"...a s takovým názorem je dost lidí...u velkých firem jsou zase už tito lidé dávno zaběhlí a mají jméno...ale k tvému dotazu...z vrátnice moc velkou kariéru neuděláš:) ať se jedná o jakýkoliv obor

repkin*

Pochopil jsem to tak, že na vrátnici dělá děda, který se u ředitele přimluví, zda by nenašel nějakou pozici v kanceláři, ne že by měla dělat na vrátnici ;)

krtek66

no to se tak tvářilo až do té poslední věty...přečti si ji ještě jednou a zjistíš, že to pak mění význam dotazu

hoststary*
hodnocení

0x