Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co mám se sebou dělat?

Od: aspirec odpovědí: 5 změna:

Dobrý večer, píši sem s nadějí, že by mi možná někdo mohl poradit.

Trápí mě to už dlouho a to je mé chování. Bylo mi 18 a ještě studuji.

Jde o to, že se ke svému okolí chovám příšerně, hlavně k matce.

Jsem na ní sprostý, hnusný, když mi chce o něčem říct, jak se měla a podobně, tak jdu jinam, abych to nemusel poslouchat. Řeknu to na rovinu, chovám se jako č*rák a opravdu mě to uvnitř trápí a nevím, co s tím mám dělat. Mám prostě nějaký blok, asi psychický problém nebo já nevím, ale strašně moc mě to mé chování vůči matce mrzí. Trápím se i sám se sebou, krásy jsem zrovna moc nepobral a po genetické stránce to taky není bůhví jaká sláva, jelikož jsem ani moc nevyrostl a je toho spousta. Možná to je ten důvod, proč se tak chovám, vážně nevím.

Odehnal jsem od sebe i holku, kterou strašně moc miluji. Když jsem se to pokoušel napravit, už neměla zájem a vůbec se jí nedivím, taky bych s takovým člověkem, jako jsem já, nechtěl nic mít. To taky možná má nějaký vliv na mém chování, protože bez ní jsem ztratil chuť do života.

Uvažoval jsem o tom, že bych navštívil psychiatra, ale opravdu si nedovedu představit, co bych tam dělal. Nedokážu o sobě mluvit, říct, co mě trápí. Jediné, na co se zmůžu je napsat to anonymně. Rád si ostatní vyslechnu, jak o sobě povídají, ale když mám říct něco já o sobě, tak neřeknu takřka nic.

Snažím se poslední dobou na svém chování pracovat, ale čím víc se snažím, tím je to horší. Ještě navíc se mi do toho připletla i strašná nervozita a pocení ve společnosti. Taky mám poslední dobou strašný problém s komunikací s kamarády a okolím.