Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Boule kolem jizvy po operaci plotenky

Od: bbb® odpovědí: 7 změna:
Jsem 13 dni po operaci vyhrezu plotenky L5S1, microdiskektomie. Po tydnu jsem nechala ranu odkrytou a zjistila bouli v prumeru 5 cm. Je tvrdsi,ale neboli.
Pri vytazeni stehu obvodni rekla ze to nic neni. Nezmensuje se zatim, mate s tim nekdo zkusenost? A navic tyden po operaci bez bolesti a ted zpet bolest lytka a take hyzde!

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Nejsem odborník, ale v rodině jsme meli několik jizev, proto vím, že v místě jizvy je vždy přerušen tok lymfy a proto je strašně důležité od chvíle, kdy jsou stehy pryč, začít jizvu řádně masírovat doporučenými způsoby, to mne naučili na rehabilitaci a havně dbát, aby vrchní kůže nepřirostla a stala se opět pohyblivou. Možná by nebylo od věci, aby se vám na tokoukl váš operatér. Poslal vás na rehabilitaci? Tam by s tím meli mít zkušenosti. Vlastní zkušenost s boulemi nemám, tak se omlouvám, že jsem vám nic neporadila, jen píšu zkušenosti s mými a manželovými jizvami, co nám bylo doporučeno operatérem a na rehabilitaci.

Maky *palec* Dobré zkušenosti a bodíky.

liska5

Dodám jen masírovat měsíčkovou mastí, to nám doporučovali po operaci kyčlí.

No jasně, mastit, na to jsem zapomněla ;)

bbb®
hodnocení

diky za rady ohledne jizvy, urcite vyuziji, ale muj dotaz to neřeší, spis mi slo o zkusenosti plotynkaru.

aj
hodnocení

0x

proč to říkáte obvodní,když to dělala chirurgie v nemocnici?Chodíte tam snad na kontroly nebo tam jděte

bbb®
hodnocení

stehy vyndavala obvodni ne chirda, a navic operace byla v jine nemocnici, muj operater tam mesic nebude...

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.