Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jaký list papíru je zapotřebí z úřadu práce kvůli zúčtování daní? Byl jsem tam ani ne týden, takže vážně nevím. A existuje nějaká dobrá on line kalkulačka, kde si předběžně ty daně spočítat? Hlavně kam zadat ten úřad práce. Letos si budu muset dělat asi sám, takže z toho mám trochu vítr. Vím, že na to existují firmy a i dokonce finančák tady bude dělat nějaké poradenství, ale mám v nové práci hrozně špatně nastavenou pracovní dobu, tedy zatím.
Děkuji za odpovědi.
Dobrý den, formulář daňového přiznání (DP) si můžete stáhnout z internetu a vyplnit jej v PC. DP si můžete stáhnout ve formátu PDF nebo XLSX (Excel), případně můžete DP vyplnit online a vyplňěný ytisknout nebo uložit do PC.
Formulář Vás v podstatě "provede sám".
V případě příjmů jen ze zaměstnání, jen v ČR a do výše 400.000 Kč za rok lze použít zjednodušený formulář (XLSX). Mohly by se Vám hodit instrukce k vypln/... (PDF).
K daňovému přiznání budete muset přiložit potvrzení o zdanitelných příjmech a odvedených zálohách daně z příjmu od všech zaměstnavatelů z roku 2017.
Z úřadu práce budete potřebovat jenom potvrzení o době evidence. Pokud je nemáte, mohlo by stačit i čestné prohlášení, že jste v uvedenou dobu neměl žádné zdanitelné příjmy (podpora v nezaměstnanosti nepodléhá dani z příjmu).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.