Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, již několik let pracuji jako mzdová účetní. Bohužel vedení v naší firmě má velkou oblibu v barevných tabulkách, grafech a v manažerech, kteří umí velice košatě o své práci mluvit, ale bohužel jí nerozumí a ani ji nechtějí vykonávat. Mám ale svoji práci moc ráda a baví mě. Mám ráda i své kolegy a kolegyně. Mzda je také docela slušná. Až doposud jsem tedy zatnula zuby, myslela si své a dělala dál svoji práci. Asi před půl rokem k nám nastoupil můj nový šéf - personální ředitel. Vše se až doposud dělalo špatně, ve všem je strašný binec a ON bude ten, kdo to dá celé dohromady. Ale k tomu potřebuje nový informační systém, protože ten náš je strašně zastaralý a neumožňuje mu dělat ty správné personální výstupy. ON má se vším bohaté zkušenosti. No což, ty řeči by se ještě daly vydržet. Konec konců už jsem si na ně celkem zvykla. Co je ale horší, tak ten člověk nemá základní znalosti z oblasti pracovního práva! Neví, že existuje superhrubá mzda. Podivuje se nad tím, že zaměstnanci musí absolvovat lékařskou prohlídku. Nezná pojem minimální a zaručená mzda - vytvořil smlouvu, ve které uvedl mzdu 31 Kč/h! Ve všem co vyplodí jsou chyby. Neustále mě úkoluje - vytváří nesmyslné tabulky a chce po mně, abych je kontrolovala. Kromě toho je strašně vlezlý. Srší vtipy, každého na chodbě zastavuje a vypravuje jim, co kde dělal, co měl k obědu, ženám chválí oblečení a jejich vzhled. Prostě zdržuje od práce a blbě kecá. Už to došlo tak daleko, že když se někde objeví, tak všichni prchají, aby s ním nemuseli mluvit. Kolega tuhle řekl, že když viděl, že se proti němu blíží, tak zalezl na wc, i když tam vůbec nepotřeboval ...
Co s tím chlapem dělat?Jak asi dopadnu, když si na něj půjdu stěžovat vedení? A je to vůbec možné, aby si podřízený stěžoval na nadřízeného? Ten chlap ale svojí neznalostí může firmu přivést do velkých problémů.