Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatná zkušenost s Aukrem

Od: ff* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,koupil objednal jsem si přes aukro poloosu údajně na citroen AX od Vladislava Kháse. Přišla jiná, pan Kháš poslal ještě jednu, tu samou. Obě poloosy jsem mu odeslal zpět a domluvili jsme se na vrácení peněz na můj účet. Dodnes mi peníze neuhradil, pouze slibuje ať počkám. Trvá to už druhý měsíc. Jak mám postupovat. Děkuji Pastorek.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

perda*
hodnocení

0x

Dobrý den,

zašlete dlužníkovi doporučený dopis s dodejkou ve kterém ho vyzvete k uhrazení dlužné částky do určité doby. (Např. do deseti dnů od doručení dopisu)

Dále uveďte upozornění - dle Vašeho uvážení:
Upozorňuji na skutečnost, že pokud dluh ve výše uvedené lhůtě nevrátíte, bude pohledávka vymáhána soudní cestou.
V tomto případě však budu požadoval kromě dlužné částky ještě zaplacení zákonného úroku z prodlení, nákladů soudního řízení a nákladů právního zastoupení.
Pokud nejste schopen ve výše uvedené lhůtě dluh uhradit a máte zájem na mimosoudním vyřízení věci, kontaktujte mne prosím písemně ve lhůtě do 10 dnů od obdržení tohoto dopisu s návrhem splátek dluhu či jiným řešením úhrady dluhu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]