Nejste přihlášen/a.
Nejdřív se podívejte, jestli někde v tom objednávkovém formuláři není malým písmem uvedeno,s čím vším potvrzením objednávky i souhlasíte - třeba právě s registrací - a zjistěte, zda se tam píše o možnosti a způsobu jejího zrušení. Pokud ne, obraťte se s dotazem přímo na Avon - kontakty zde avon.cz/...
Paní mimo to sdělte (písemně doporučeně), že podle
z. č. č. 101/2000 Sb., § 5
5) Provádí-li správce nebo zpracovatel zpracování osobních údajů za účelem nabízení obchodu nebo služeb subjektu údajů, lze pro tento účel použít jméno, příjmení a adresu subjektu údajů, pokud tyto údaje byly získány z veřejného seznamu nebo v souvislosti se svojí činností jakožto správce nebo zpracovatele. Správce nebo zpracovatel však nesmí uvedené údaje dále zpracovávat, pokud s tím subjekt údajů vyslovil nesouhlas. Nesouhlas se zpracováním je nutné vyjádřit písemně. Bez souhlasu subjektu údajů nelze k uvedeným údajům přiřazovat další osobní údaje.
nesouhlasíte s dalším zpracováním osobních údajů a současně žádáte o zrušení registrace podle ... (toho, co o něm zjistíte).
Nic z toho osobní údaje, které by se nedaly legálně zjistit nejsou (tedy snad až na datum narození, nejsem si tím jist). Navíc paní je nijak nezneužila, nebo snad jo? Nicméně když paní požádáte o zrušení registrace, musí vám vyhovět.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.