Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dva dny spánku

Od: spanek odpovědí: 7 změna:
Dobrý den
Jak je možné prodat celý dva dny v kuse
Chodím den co den na 16 hodin do práce dobrovolně a najednou v pátek ráno v 10 hodin spát a probudím se až v neděli ráno vím že spánek nedozenu ale jsem strašný workoholik a ostatní lidí v práci už nadavaji že dělám přes normy mezitím oni udělají normu a kašlou na to

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

4x

Zdravím.

Otázka zněla :" Jak je možné prospat celé dva dny v kuse."

Jednoduše.Váš organismus si vyžádal akutní pauzu ve formě spánku.

Což je ta nejlepší forma odpočinku.

Další věc - nehas,co tě nepálí ;)

hodnocení

1x

Pokud jste workoholik, přemýšlejte, co byste mohl dělat na živnosťák. Dřít pro cizí a nenechat si to ani pořádně zaplatit je nerozum.

spanek
hodnocení

Po sichtě dělám ještě na autech v dílně jsem vyučen mechanikem aut
Ale nenapadá mně v čem dělat

bcx
hodnocení

1x
A dostáváte ty přesčasy zaplacené? Protože jestli ne, tak nejste workoholik, ale blb.

danka86*
hodnocení

1x

Při takové zátěži je podle mě normální prospat dva dny v kuse.

A jinak bych vám poradila to, co radí pletiplot. Jestli jste workoholik, zkuste něco vymyslet a začněte pracovat na živnost. Takové lidi, kteří dělají nad normy, stejně v práci ostatní zaměstnanci nemají rádi. Tak je tam nechcte, aby si dělali své normy, a vy se zařiďte po svém.

hodnocení

0x

Nějak postrádám popis problému a nějaký dotaz. To, že člověk po "pracovní šňůře" spí třeba 30 hodin považuji za docela normální.

lucie*
hodnocení

0x

Klobouk dolů,mě se stalo,že jsem prospala jen celý den ,po noční so ráno-ne ráno.Možné je vše,my s vámi v posteli nebyli,musíte sám vědět jak kvalitně jste spal a zda jste spal v kuse či s pauzama...tělo někdy potřebuje spočnout , když má možnost.