Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Okey-nedodane zbozi

Od: reklamace odpovědí: 16 změna:
Zdravim, pritelkyne objednala nabytek na okey online shop. Zaplatila zalohu. Zbozi melo byt dodano max do 5.2.2018. Zbozi nedoruceno. Od te doby denne pise na vsechny mozne emaily a vyplnuje formulare... nikdo nezveda telefony... nikdo neodpovida... (volame z ruznych cisel, piseme z vice emailu) do vyhledavace jsem zkusil okey reklamace a jen jsem se nestacil divit :( Na kamenne pobocce se s nama nechteli ani bavit, ze s tim nemaji nic spolecneho... to jako fakt mame zajit na PCR a podat trestni oznameni pro podvod? :(

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

iz*
hodnocení

2x

Já bych to řešila písemným odstoupením od smlouvy a výzvou k vrácení zálohy.

jitka22
Zalohu jste platila na prodejne? Dojdete tam. A nechte si zalohu vratit. Resi se to odstoupenim od kupni smlouvy.
iz*

Jitko, já jsem žádnou zálohu nikde neplatila. (Příště prosím odpovězte tazatelce/tazateli.)

 

hodnocení

1x

Tyto případy řeším tak, že napíšu e-mail a rozešlu ho na všechny kontakty uvedené v obchodě tak, aby všichni věděli, kam všude ten mail dojde. Takže kromě toho, že pošlu kopii, píšu do těla mailu "Na vědomí: ...". Ještě se mi nestalo, že by to nevyšlo.

Nepříjemné pak je jen to, že mi chodí zpět vysvětlující a omluvné maily v dost velkém počtu. Ale to se dá přežít...

 

hodnocení

1x

No mně je divné, že jste na "Okey" objednávali nějaký nábytek, když to je obchod "Elektro". A tahle firma není pofidérní, na to je příliš známá. Jste si jistý, že máte správné informace od své přítelkyně?

majsterjoe*

Ano, je to známá firma která prodává i nábytek

okay.cz/...

Aha, tak to jsem nevěděla, že se pletou už i do nábytku. Ale i tak, přece není možné, aby nábytek nedodali, peníze si vzali a pak nereagovali.

 

jan*
hodnocení

1x

Bohužel podobný problém jsme řešili s Askem. Tam též nikdo nereaguje na maily a telefony nikdy nikdo nezvedl, Zálohu jsme platili v kamenném obchodě, kde nakonec velmi neochotně souhlasili s vrácením peněz, ale pouze na účet a to proběhlo po cca třech měsících (půl roku po objednání zboží). Právníci se s tímto nechtějí vůbec zabývat, neb šlo o malou částku (4 tis). Možná bych se pokusil kontaktovat ČOI.

 

rv*
hodnocení

1x

A funguje vám sledování zakázky na jejích stránkách? Řada obchodů si vymýšlí o dodací době, zboží na skladě je ve skutečnosti na skladě v Číně a podobně.

Tady se jedná o známou firmu a obdobné problémy bych očekával jedině tehdy, když by měla před krachem.

 

reklamace
hodnocení

Zadny z emailu neodpovida. Na zadne cislo se neda dovolat. Na doporucene dopisy na firmu nikdo neodpovida... Kamenne pobocky odmitaji resit problemy online shopu... penize v haji, zbozi nemame... v zivote bych neveril, ze neco takoveho bude resit...

 

hodnocení

0x

@reklamace - Zadny z emailu neodpovida. Na zadne cislo se neda dovolat. Na doporucene dopisy na firmu nikdo neodpovida... Kamenne pobocky odmitaji resit problemy online shopu..
Zda jsou maily a telefony funkční a dostupné nevím - ale odpověď na doporučený dopis může ještě dojít, od 5. února to není tak dlouho a málokde odpovídají "na počkání".

Kamenné pobočky nemají co odmítat - na výše uvedeném odkazu je jasně napsáno

Jak postupovat při reklamaci nábytku?

Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci.V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.

Zákaznické centrum pro řešení reklamací NÁBYTKU

využijte prosím on-line formulář, který naleznete zde

e-mail: reklamace@jena-na/...

Reklamovat zakoupené zboží lze také:

osobně v celé síti našich prodejen OKAY

e-mailem na prodejně, kde jste zboží zakoupili

reklamace
hodnocení

Toto je prvni vec co jsem zkousel. Bez uspechu. Vcera v noci mne prisli nedorucitelne emaily. Sledovani objednavky nefunguje. Emailem na prodejne, kde jse zbozi nakoupili... to je prave ten problem. Nakoupili jsme na internetu a kamenna pobocka se tim odmita zabyvat.

 

 

hodnocení

0x

Nahlédla jsem do Obchodních podmínek - hned první bod Dodacích podmíek zní:

4.1 Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží v termínu určeném v Kupní smlouvě, nejpozději však do čtyř (4) týdnů od uzavření Kupní smlouvy, nedohodnou-li se strany jinak. Kupující bere na vědomí, že termín dodání uvedený v uživatelském rozhraní Internetového obchodu je pouze orientační a jako takový je v uživatelském rozhraní Internetového obchodu řádně označen.

Pravděpodobně tam někde i bude, že např. podpisem objednávky s OP souhlasíte - ale to už ani hledat nebudu.

krtek66
Ne..v pohodě to bude do 4 týdnů...po 4 týdnech je to špatně
reklamace
hodnocení

Takze kdyz ho dovezou za pul roku je vse OK? Super no... V recenzich jsem nasel bezmalo prispevku o tom, jak zakaznici podalu odstoupeni od smlouvy a zaloha jim byla vracena treba po 3 mesicich...

 

hodnocení

0x
avatar libor007
Po pravdě, mám s "zavedenými" shopy taky pár špatných zkušeností. Vždy se to vyřešilo, ale to handrkování... Takže dnes již radši zaplatím pár korun navíc za dobírku či ideálně osobní převzetí úloženka apod. Pochopitelně, nábytek většinou objednáváte se zálohou, tu bych dal co nejmenší. Rozhodně ne platba předem za celé zboží.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]