Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, objednali jsme si něco po internetu. Koukli jsme do sledování balíku a je to odesláno jako typ zásilky: zásilka EMS s dobírkou.. Může nám balíček převzít babí, když nebudeme doma nebo je to jako doporučená zásilka, kde musíte ukázat vlastní OP a nedají to jen tak někomu. Jak poznám, že bude babí moct EMS zásilku s dobírkou převzít? Jak to je? Ví někdo?
Ano, babička doma zaplatí a převezme. Na přepážce by musela jiná osoba předložit průkaz příjemce, ale doma zásilku může převzít kdokoliv, pokud není u zásilky uvedeno NDV /náhradní doručení vyloučeno/, případně není na poště opatření adresáta o vyloučení osoby, anebo není zásilka určena do /pouze/ vlastních rukou adresáta.
Ale protože víme, jak to chodí, doporučuji nechat u zvonku-schránky lístek, že jste doma a čekáte na zásilku! Pošťáci mnohdy ani nezvoní a jenom háží oznámení do schránky. Záleží na jednotlivci doručovateli, jak si práci ulehčují, jak pracují pečlivě.
Na toto neodpovím, protože jsem tuto službu /sledovač zásilky/ nikdy nevyužívala. Pokud to tam nenajdete a chtěl byste mít jistotu, tak se spojte s odesílatelm /telefonem, e-mailem/, který Vám řekne, jakou službu České pošty použil.
Lze ještě zavolat na depo - dodávací poštu /balíky/. Jistě znáte svého balíkového doručovatele, a poptejte se u něj. Balík měl v ruce, zadával do systému a může se podívat. Ale jestli bude mít hodně balíků, tak nebude muset být ochoten a vůbec mít čas. Ale podívat se do papírů, podle směru jízdy netrvá tak dlouho.
Pokud jste objednával levnější věc, běžné potřeby, tak e-shopy posílají balíky co nejlevněji, je tam dobírka, málokdy je zásilka do vlastních rukou. A EMS je drahá dost sama o sobě.
EXPRESS MAIL SERVICE představuje rychlou přepravu dokumentů a zboží do hmotnosti 20 kg po celém území České republiky. EMS je služba s garantovaným dodáním následující den po dni podání, v pracovní den i v sobotu.
V zásilce EMS lze přepravovat věci do hodnoty 100 000 Kč. Za zásilku EMS Česká pošta odpovídá do výše sjednaného limitu odpovědnosti, tj. Udané ceny.
Informace o dodání nebo stavu vaší zásilky jsou dostupné následující den po dni podání zásilky. Informace je možno získat dvěma způsoby:
Sledujte zásilku v systému naší služby Sledování zásilek/....
Nemáte-li přístup na internet, kontaktujte naši telefonní linku 954 40 66 99.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.