Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,které papíry musím mít při ukončení pracovního poměru pro důchod,příštího zaměstnavatele,na daňové prohlášení popř.úřad práce? Děkuji Macíková
V poslední den pracovního poměru potvrzení o zaměstnání (dříve zápočtový list), do měsíce po skončení zaměstnání ELDP (doporučuji si ověřit, jestli zaměstnavatel ELDP zaslal i na OSSZ).
Budete-li si sama zpracovávat daňové přiznání, nebo má-li Vám má nový zaměstnavatel provést roční zúčtování daně z příjmu, budete potřebovat potvrzení o zdanitelných příjmech a odvedených zálohách daně z příjmu.
Jestli šlo o ukončení v prosinci, můžete roční zúčtování daně z příjmu nechat provést posledního (bývalého) zaměstnavatele. Doručíte-li mu potřebné podklady a písemnou žádost do 15. února, bude povinen žádosti vyhovět.
Potvrzení pro ÚP zaměstnavatel nevydává automaticky. Teprve pokud se na ÚP zaregistrujete, potvrdí Vám formulář, který obdržíte od ÚP.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.