Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ukončení pracovního poměru

Od: macikova odpovědí: 2 změna:

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,které papíry musím mít při ukončení pracovního poměru pro důchod,příštího zaměstnavatele,na daňové prohlášení popř.úřad práce? Děkuji Macíková

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

V den ukončení pracovního poměru zápočtový list. Na vyžádání pak potvrzení pro ÚP, po zpracování výplat ELDP a
případně potvrzení o zdanitelných příjmech.

Ale třeba to ještě někdo další doplní.

 

iz*
hodnocení

0x

V poslední den pracovního poměru potvrzení o zaměstnání (dříve zápočtový list), do měsíce po skončení zaměstnání ELDP (doporučuji si ověřit, jestli zaměstnavatel ELDP zaslal i na OSSZ).

Budete-li si sama zpracovávat daňové přiznání, nebo má-li Vám má nový zaměstnavatel provést roční zúčtování daně z příjmu, budete potřebovat potvrzení o zdanitelných příjmech a odvedených zálohách daně z příjmu.

Jestli šlo o ukončení v prosinci, můžete roční zúčtování daně z příjmu nechat provést posledního (bývalého) zaměstnavatele. Doručíte-li mu potřebné podklady a písemnou žádost do 15. února, bude povinen žádosti vyhovět.

Potvrzení pro ÚP zaměstnavatel nevydává automaticky. Teprve pokud se na ÚP zaregistrujete, potvrdí Vám formulář, který obdržíte od ÚP.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]