Nejste přihlášen/a.
Reklamujte u ČP:
25. Odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky (kromě služby Balík Nadrozměr) u kterékoliv . pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu nebo opisu podací stvrzenky.
Pokud byl balík skutečně dodán, požadujte doklad o převzetí, z něhož by bylo jasné, kdo zásilku převzal - jestliže dotyčný, pak máte v ruce důkaz proti jeho tvrzení, že "nic nedostal".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.