Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stížnost na pošťáka

Od: repkin* odpovědí: 3 změna:

Kam si stěžovat na to, že česká pošta díky poštovnímu doručovateli neplní smluvní podmínky?

Stížností na pobočce se nic nezměnilo.

Stížností u ombucmana se nic nezměnilo.

Další stížnost na nečinnost doručovatele a na nečinnost všech orgánů, které předchozí stížnosti vyřizovaly zaslat? Řediteli pošty? pak už mne napadá jedině soud. Ad absurdum soudní výlohy budou vyšší než několikrát zbytečně placené poštovné.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar promon

Tak jestli myslíte poštovního ombudsmana - to je ztráta času, je to jejich zaměstnanec a ten přece nepůjde proti chlebodárci, že...

Pokud myslíte Šabatovou - tak to je ještě větší ztráta času, tedy pokud nejste ,,utiskovaná menšina´´

Na poštu jedině platí stížnost na ČTÚ

repkin*
hodnocení

Děkuji, ČTÚ mne nenapadl, dobrý nápad. Zkusím ještě naposledy zaslat oficiální stížnost na email ČP a uvidíme. Pak se už asi obrátím na právníka s tím ,že nebudu řešit nedoručení balíků, ale laxní přístup stížnostních orgánů ČP.

 

iz*
hodnocení

1x

Já jsem před lety použila formulář na webu pošty → ten šel na vedení, "přeskočil" pobočku.

Ale dejte si pozor na češtinu → na nečinnost bych si stěžovala v případě úřadu nebo soudu, nikoliv doručovatele. A nikoliv "díky doručovateli", ale "kvůli doručovateli" → nebude-li stížnost srozumitelná, těžko se něčeho dovoláte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]