Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Cítím lásku k panu učiteli - on ke mě nic

Od: scorpia* odpovědí: 3 změna:

Přeji krásný den, jsem studentka střední školy. Vyučuje mě velmi charismatický, mladý učitel, se smyslem pro humor. Je pro mě krásný - jak ve tváři, tak, a to především - ve svém nitru. Ačkoli, ho znám už 3 roky, co mě učí, připadá mi, jako bych ho znala celý život. Navíc, všichni víme, že je svobodný a nemá rodinu. Jen je zvláštní, že mu každý pracovní den, někdo volá a on, je při onom hovoru, vždy vysmátý, jako Sluníčko. Miluji ho. Jenže on mě ne. Nic ke mě necítí.

Co mám, prosím dělat? Přejde mě to někdy?

Děkuji za vaše rady.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska*
hodnocení

2x

Na půdě školy to je "zakázané ovoce". A když je takový fešák, tak sotva bude sám, to mu asi volá ta jeho.

hodnocení

1x

Zvykněte si - tato situace se bude v životě mnohokrát opakovat.

lucie*
hodnocení

1x

Nedělat nic a jen zamilovaně koukat,to jediné můžeš dělat.Pokud není cvok,tak se studentkou si nic nezačne(z různých důvodů) a myslím,že takový vztah za to nestojí.Počkej až nebude tvůj učitel a potom hurá do seznamování,ale dříve to není dobrý nápad.

Moje zkušenost-moc jsme si s třídním(na střední rozumněli.On se projevil až po maturitě,že by s toho mohlo být něco více,ale já nechtěla.Nejen věkový rozdíl,ale nějak mi tomu vniřní pocit bránil.

Každý třídní sraz i po tolika letech mě to někdo ze třídy vpálí,že jsme spolu určitě něco měli apod.Prý mi nadržoval(ale fakt né a i kdyby,neučil všechny předměty,takže by mi moc nepomohl)a všichni mě podezírají jak jsme spolu prý něco měli.Není to příjemné,na srazy chodím ráda,ráda všechny vidím,ale na tohle si vždycky někdo vzpomene a zbytečně mě tím naštvou,protože to bylo jen platonické a nijak okaté...a i tak si všimli.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: