Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak to chodí na gynekologii?

Od: nikc® odpovědí: 34 změna:

Zdravím. Když chodíte milé ženy na gynekologii, je doktor v ordinaci sám nebo se sestrou? Vyhovuje Vám to tak nebo ne? Byla jsem x let zvyklá na to, že byl v ordinaci vždy doktor(ka) sám a sestra vedle v místnosti. Nyní jsem musela přejít jinam a je to jinak. Sestra sedí hned vedle u stolu. Nikdy jsem se s tím nesetkala. Předtím to bylo lepší. Co když budu chtít řešit něco intimního a nebudu to chtít říct před tou sestrou? To jí mám říct, ať si zacpe uši:-D? Nemůžu jí říct, jestli by šla vedle, když je tam jedna místnost. Děkuji za odpovědi. Přeju hezké svátky.

34 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hahanaj*
hodnocení

4x

Chodila jsem k jednomu lékaři a sestra seděla u stolu přimo v ordinaci a vše zapisovala . Nijak mi to nevadilo.

Nyní po stěhování chodím jinam a lékař má svou ordinaci a sestra sedí v přijímací místnosti , lékař si vše zapisuje sám a že to ale pak vše dlouho trvá..

No myslím, že to je na zvyku a sestru těžko pošlete pryč.Pokud Vám to tak moc vadí ,jedině si dle referencí najít jiného lékaře.

hodnocení

3x

Můj gynekolog měl v ordinaci skutečně sestru u stolu vedle sebe. Nevadilo mi to. Sestra mě nezná, proč by se měla pídit po nějakých mých intimních problémech? Nakonec si může všechno přečíst z mé karty, přístup k tomu má. Pokud jsem volala kvůli výsledkům, často telefon vzala ona a odpovídala mi. Takže je s mými problémy seznámená.

Pokud lékař vyšetřoval, vyšetřovací lůžko stálo v koutě. Pan doktor stál zády k sestře, takže ta dobrá osoba neviděla nic, jen doktorova záda. Navíc tam byl i závěs, který mohl lékař na přání pacientky zatáhnout.

Takže sestra mi nevadí. Jo, kdyby tam vedle doktora seděl třeba kominík, nebo řezník...;) to bych se ohradila. Jaga.

hodnocení